نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 آذر 1399
ساعت 12:00

برج کرایسلر در نقشه Marvel’s Spider-Man: Miles Morales وجود ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته اینسامنیاک گیمز، ساختمان مشهور کرایسلر به دلایل کپی‌رایت اجازه حضور در Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را پیدا نکرده است.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به همراه PS5 حدود دو هفته پیش عرضه شد و حالا طرفداران مشتاق سری اسپایدرمن دنباله بازی Marvel’s Spider-Man سال 2018 را تجربه کردند. در این بازی نیز درست مثل بازی قبل، بازیکن امکان گردش در دنیای جهان‌باز بازی در شهر نیویورک را پیدا می‌کند، که این شامل مکانیک‌های جذاب مرد عنکبوتی و تاب خوردن بین ساختمان‌های بلند نیویورک است. درحالی که شهر نیویورک درست مثل بازی قبل بسیار زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده، با این حال مدتی هست که طرفداران به جایگزین شدن یک ساختمان عجیب به جای برج مشهور کرایسلر اشاره کرده‌اند.

پیرامون این مسئله، جیمز استیونسون مدیر جامعه طرفداران Insomniac Games اخیرا در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده و گفته که حذف شدن این ساختمان در نقشه و دنیای بازی ناشی از اشتباه نبوده، و این برج مشهور درواقع به دلایل کپی‌رایت در طراحی نهایی حضور پیدا نکرده است. درواقع مالکیت این ساختمان در سال 2019 تغییر پیدا کرد و این اتفاق، ظاهرا باعث لغو توافق قبلی میان شرکت با مدیران ساختمان شده است. او دراین رابطه گفت:

ما در زمان ساخت شهر قصد داشتیم تا جایی که امکان دارد از ساختمان‌ها و لوکیشن‌های شناخته شده شهر برای واقع‌گرایی بیشتر استفاده کنیم و خوب در این رابطه، گاهی اوقات هم مذاکرات ما با مسئولان برخی از این لوکیشن‌ها به نتیجه نمی‌رسد. این اتفاق در رابطه با برج کرایسلر در Marvel’s Spider-Man: Miles Morales وجود داشت.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS5 و PS4 در دسترس قرار دارد.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.