نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 آذر 1399
ساعت 15:00

فروش دیجیتال 1٫9 میلیون نسخه Watch Dogs: Legion در ماه اکتبر

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس گزارش اخیر موسسه SuperData، فروش دیجیتال Watch Dogs: Legion در اکتبر 2020 بیش از 1٫9 میلیون نسخه بوده است.

موسسه SuperData Research اخیرا گزارش مربوط به فروش دیجیتالی عناوین صنعت گیم در ماه گذشته میلادی یعنی اکتبر 2020 را منتشر کرده که در آن، می‌توان عملکرد بازی‌های برتر در بازار‌های جهانی را مشاهده کرد. با توجه به این گزارش، بهترین عملکرد متعلق به Watch Dogs: Legion محصول شرکت یوبی‌سافت بوده که علیرغم حضور فقط سه روزه در این برآورد، موفق به فروش 1٫9 میلیون نسخه دیجیتال شده بود.

به گفته سوپردیتا این بازی از این نظر بهترین عملکرد را داشته که رکورد فروش بازی قبلی سری یعنی Watch Dogs 2 را شکسته است. گفتنی است Watch Dogs 2 در سال 2016 البته فقط 431 هزار نسخه دیجیتال، در ماه عرضه خود فروش داشت و آمارهای بازی جدید، جهش بسیار بزرگی برای سری را نشان می‌دهد. همچنین باید در نظر داشت که گزارش The NPD Group از ماه اکتبر نیز این بازی را در مجموع فروش دیجیتال و فیزیکی در رتبه سوم در آمریکا قرار داده بود که با توجه به عرضه در سه روز پایانی ماه، نشان از فروش بسیار خوب بازی داشته است. لازم به ذکر است که این بازی البته مشکلات عرضه مختلفی داشت و نقدهای متوسطی هم دریافت کرد، با این حال یوبی‌سافت درمجموع از عملکرد فروش بازی ابراز رضایت کرده بود.

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی در بازی مگ با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.