نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 آذر 1399
ساعت 12:00

آپدیت AC Valhalla تروفی های کسب شده PS4 را در PS5 نیز باز می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بروزرسانی بزرگ اخیر بازی Assassin’s Creed Valhalla باعث باز شدن تروفی‌های قبلا کسب شده در PS4 در زمان تجربه روی PS5 می‌شود.

Assassin’s Creed Valhalla اخیرا شاهد دریافت آپدیت بزرگی در کنسول‌های نسل نهمی و PC بود که ویژگی‌های بسیار زیادی را خصوصا اضافه شدن Quality/Performance Mode به بازی اضافه کرد. این دو حالت مشابه دیگر بازی‌ها، به بازیکن اجازه انتخاب بین دو حالت Quality (اجرا با نرخ فریم 30FPS اما استفاده از حداکثر رزولوشن تصویر و کیفیت گرافیکی) و Performance (استفاده از رزولوشن و کیفیت گرافیکی که همیشه اجازه اجرای بازی در نرخ فریم 60FPS را فراهم کند) را می‌دهد که معمولا بین بازیکنان جذاب هستند. در این رابطه فهرست کامل تغییرات بازی را پس از دریافت این آپدیت می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

در ارتباط با آپدیت 1.04، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که بازیکنان PS5 نیز ویژگی پردرخواستی را دریافت کردند. تا پیش از این، بازیکنانی که این بازی را در PS4 تجربه و پس از گذشت مدتی، حالا ادامه بازی را در PS5 از سر می‌گرفتند، با مشکلی از نوع تروفی‌های کسب شده مواجه بودند. در این زمینه بازی در دو پلتفرم شامل لیست تروفی مستقل از یکدیگر است که این به معنای باز نبودن تروفی‌های از قبل کسب شده PS4 در PS5 است. براساس گزارش جدید، آپدیت اخیر باعث می‌شود تا همه تروفی‌های کسب شده بازی در PS4، به صورت خودکار در لیست تروفی PS5 بازی نیز باز شوند. رفع این مشکل البته ظاهرا مربوط به بروزرسانی روی برنامه Ubisoft Connect است که پشتیبانی از چنین ویژگی در cross-progression را هم اضافه کرده است. در هر صورت حالا این دسته از بازیکنان نباید نگران از دست رفتن تروفی‌ها یا بازگشت به مراحل قبل و کسب مجدد در PS5 باشند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال حاضر برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5، PC و Stadia در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.