نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 آذر 1399
ساعت 09:00

آپدیت بزرگ بعدی Microsoft Flight Simulator با محوریت بریتانیا است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از عرضه آپدیت مخصوص Microsoft Flight Simulator با محوریت کشور آمریکا، بروزرسانی مشابه بعدی در ارتباط با کشور بریتانیا است.

پس از مدت‌ها انتظار، بازگشت دوباره سری Microsoft Flight Simulator بسیار درخشان بود و مایکروسافت با همکاری Asobo Studios، محصولی واقعا ارزشمند و با استانداردهای فنی بالا عرضه کرد. این بازی از لحاظ گرافیکی در سطوحی بسیار بالا و از نظر شبیه‌سازی پرواز در نقشه‌ای به ابعاد کل کره زمین، فاصله چندانی با واقعیت ندارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی توجه به جزئیات و بازسازی مکان‌های مختلف دنیا براساس سیستم نقشه‌سازی و دنیاسازی براساس داده‌های واقعی است. این سیستم گرچه در محصول نهایی به معنای واقعی بدون نقص عمل نکرده، ولی همچنان عالی به نظر می‌رسد. در این رابطه البته سازندگان وعده عرضه بروزرسانی‌های مربوط به لوکیشن‌های مختلف در کشورهای دنیا را هم داده‌اند، که تا به حال چندین لوکیشن از جمله در ژاپن و آمریکا به بازی اضافه شدند. با توجه به پست اخیر حساب رسمی بازی، حالا فاش شده که تمرکز آپدیت بزرگ بعدی Microsoft Flight Simulator که در ژانویه 2021 عرضه می‌شود، مربوط به کشور بریتانیا است و آن‌ها قصد دارند 50 تا 60 لوکیشن جدید مربوط به این کشور را وارد دنیای بازی کنند. این شامل لوکیشن‌هایی در کشورهای انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز می‌شود.

بازی Microsoft Flight Simulator درحال حاضر فقط در پلتفرم PC در دسترس قرار دارد. مایکروسافت عرضه نسخه کنسولی برای ایکس‌باکس را نیز تایید کرده، که البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.