نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 آذر 1399
ساعت 15:00

GreedFall برای کنسول های نسل نهمی نیز منتشر می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ناشر بازی GreedFall عرضه نسخه نسل نهمی بازی برای Xbox Series X/S و PS5 را تایید، و از فروش بیش از یک میلیونی این عنوان خبر داده است.

GreedFall یکی از عناوین نقش آفرینی و فانتزی موفق در طول یک سال اخیر است که در جذب بازیکنان و تشکیل یک جامعه مخاطبان مشتاق عملکرد مناسبی داشته است. این بازی از بسیاری جهات، خصوصا سفر به یک جزیره عجیب قرن هفدهمی برای بازیکنان جذاب بوده که در اینجا، آن‌ها وقایع منحصر به فرد و انتخاب‌های مختلفی را برای دنبال کردن جریان بازی خواهند داشت. پیرامون GreedFall، سازنده بازی یعنی Spiders اخیرا اطلاعات جالبی را درباره آن منتشر کرده است.

با توجه به پست اخیر حساب رسمی توییتری بازی، سازندگان GreedFall از آمار فروش جدید این عنوان که حالا از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده خبر دادند، و البته عرضه نسخه نسل نهمی برای PS5 و Xbox Series X/S را تایید کردند. گفتنی است که Spiders پیش از این برنامه انتشار نسخه نسل نهمی بازی را رد کرده بود، و به این ترتیب به نظر می‌رسد که آن‌ها درنهایت با توجه به درخواست‌های بازیکنان به این کار رضایت دادند. در این زمینه، Spiders وعده داده که در آینده خبرهای بیشتری پیرامون نسخه نسل نهمی بازی منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که Spiders درحال حاضر روی یک بازی نسل نهمی دیگر یعنی Steelrising نیز کار می‌کند، که البته هنوز تاریخ عرضه آن فاش نشده است. بازی GreedFall درحال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد، و از طریق قابلیت Backward Compatibility امکان تجربه در PS5 و Xbox Series X/S نیز فراهم است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.