نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 دی 1399
ساعت 12:00

بازی های رایگان اولین ماه سال 2021 مشترکین PS Plus مشخص شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی اسامی بازی‌های رایگان ژانویه 2021 که توسط مشترکین PS Plus قابل دریافت خواهند بود را معرفی کرده است.

کمپانی سونی مطابق معمول در روزهای پایانی هر ماه، اخیرا فهرست بازی‌های رایگان که توسط مشترکین سرویس PS Plus برای ماه آینده یعنی ژانویه 2021 قابل دریافت هستند را معرفی کرده است. گفتنی است که این اولین لیست بازی‌های رایگان PS Plus در سال 2021 و حدود دو ماه پس از عرضه کنسول جدید PS5 است. به این ترتیب سونی مشابه ماه گذشته، در لیست همیشگی دو بازی رایگان ماهانه خود یک بازی رایگان را هم به صورت انحصاری برای بازیکنان PS5 مشخص کرده است.

عناوین رایگاه PS Plus برای ژانویه 2021 شامل فهرست جالب و متنوعی است که در آن یک بار دیگر شاهد معرفی بازی مخصوص برای بازیکنان PS5 هستیم. مشترکین این سرویس در پلی‌استیشن 5، به صورت اختصاصی امکان دریافت رایگان بازی جهان‌باز و اکشن Maneater را پیدا می‌کنند. در این بازی که در آب‌های آزاد در جریان است، بازیکن در نقش کوسه آدم‌خوار گیم‌پلی را دنبال می‌کند. بازیکنان PS4 و البته PS5 از طریق Backward Compatibility نیز بازی‌های Shadow of the Tomb Raider به عنوان جدیدترین ماجراجویی کاراکتر Lara Croft و همچنین بازی نقش‌آفرینی Greedfall را دریافت خواهند کرد.

با توجه به گزارش سونی، مشترکین سرویس PS Plus می‌توانند این عناوین را از روز 5 ژانویه (16 دی) به کتابخانه عناوین رایگان سرویس خودشان اضافه، و تا زمانی که اشتراک فعال سرویس را در اختیار داشته باشند آن‌ها را روی پلتفرم تایید شده تجربه کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.