نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 دی 1399
ساعت 18:00

در سال 2021 بازی‌های جدیدی از Team Ninja معرفی خواهند شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته رئیس استودیو Team Ninja، طرفداران در طول سال 2021 می‌توانند منتظر معرفی چند بازی جدید باشند.

Team Ninja یکی از تیم‌های بازی‌سازی قدیمی و محبوب ژاپنی محسوب می‌شود که عمدتا آن‌ها را با عناوین Dead or Alive و Ninja Gaiden می‌شناسیم. این موضوع البته در طول چند سال اخیر کمی تفاوت پیدا کرد و این استودیو دست به ساخت بازی خارج از این دو سری، یعنی Nioh زد که با توجه به موفقیت آن پروژه ساخت نسخه دنباله یعنی Nioh 2 نیز بلافاصله پیگیری شد. با در نظر گرفتن اینکه اخیرا فاش شد سازندگان ممکن است برای مدتی به این سری استراحت بدهند، گمانه‌زنی‌هایی از پروژه بعدی این استودیو مطرح شده است.

Fumihiko Yasuda مدیر Team Ninja و همچنین کارگردان Nioh، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که طرفداران از این تیم، می‌توانند منتظر رونمایی از چند بازی جدید در سال 2021 باشند. او همچنین گفته که جدای از بازی‌های جدیدی که قرار است معرفی شوند، استودیو در ماه اول سال 2021 بازی Nioh 2 Remastered: Complete Edition و همچنین The Nioh Collection (که شامل نسخه‌های کامل و ریمستر همه عناوین Nioh است) را برای PS5 منتشر خواهد کرد.

Yasuda البته اشاره‌ای به این بازی‌های جدید نداشته، با این حال می‌توان گمانه‌زنی کرد که در صورت بازگشت سازندگان به فرنچایزهای موجود، ساخته شدن نسخه بعدی سری Dead or Alive می‌تواند گزینه منطقی باشد. همچنین بازگشت Ninja Gaiden حتی در صورت عرضه نسخه‌های ریسمتر دور از ذهن نیست. البته همیشه این احتمال نیز وجود دارد که شرکت به دنبال ساخت IP جدید نیز برود، و این کار قطعا با Nioh سود بزرگی برای Team Ninja به دبنال داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.