نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 دی 1399
ساعت 15:00

Koei Tecmo برخی وبسایت های خود را پس از حملات سایبری غیرفعال کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Koei Tecmo گزارش کرده که به دنبال یک سری حملات سایبری به سرورهای شرکت، موقتا وب‌سایت‌های انگلیسی زبان خود را غیرفعال کردند.

Koei Tecmo کمپانی بازیساز و ناشر ژاپنی، اخیرا تایید کرده که با توجه به حملات سایبری هکرها به سرورهای شرکت، آن‌ها اقدامات احتیاطی نظیر غیرفعال کردن موقت انجمن‌ها و وب‌سایت‌های آمریکا و بریتانیا را ترتیب دادند. به گفته شرکت، این سرورها در روز 25 دسامبر (5 دی) هدف حملات سایبری قرار گرفت و در برررسی‌های اولیه به این نتیجه رسیده شده که اطلاعات مالی مشتریان به خطر نیافتاده است. با این حال شرکت هشدار داده که همه مشتریان و کاربران که حساب کاربری Koei Tecmo در اختیار دارند، بهتر است هر چه سریع‌تر اطلاعات نظیر آدرس‌ها، شناسه‌های عبور و ... خودشان را بروزرسانی کنند.

با توجه به گزارش تکمیلی فامیتسو، اطلاعات دیگری از کاربران شرکت نظیر نام‌های کاربری، تاریخ تولد، محل و کشور تولد نیز ممکن است به خطر افتاده باشد و ظاهرا این اطلاعات مشتریان، همین حالا نیز توسط هکرها در بازار سیاه در حال فروش است. در هر صورت به کاربرانی که در Koei Tecmo حساب کاربری در اختیار دارند، توصیه می‌شود که اطلاعات مهم نظیر ایمیل، شناسه عبور و تاریخ تولد را در هر جای دیگری که اطلاعات مشابه با حساب کاربری در Koei Tecmo داشتند نیز بروزرسانی و تغییر دهند.

در دیگر خبرها پیرامون Koei Tecmo و Team Ninja اخیرا فاش شد که طرفداران در طول سال 2021، شاهد معرفی چند بازی جدید نیز خواهند بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.