نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 آذر 1399
ساعت 12:00

آپدیت Watch Dogs: Legion تعدادی از مشکلات بزرگ فعلی را رفع می کند

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت مشخصات کامل آپدیت اخیر بازی Watch Dogs: Legion را اعلام کرده، که در آن برخی مشکلات بزرگ از جمله Super Game Over برطرف می‌شوند.

یوبی‌سافت طبق اعلام قبلی، مشخصات آپدیت بزرگی که برای Watch Dogs: Legion و اوایل دسامبر وعده داده بود را اعلام کرده است که بر این اساس، تعداد زیادی از مشکلات فنی مربوط به باگ‌ها، کرش کردن و ... برطرف می‌شوند. در یکی از بخش‌های جالب این مشخصات، یوبی‌سافت گفته که این آپدیت مشکلی به نام «Super Game Over» را برطرف کرده که این حالت ظاهرا در زمان تجربه بازی روی درجه سختی permadeath اتفاق می‌افتاد، و براین اساس وقتی بازی از نو شروع می‌شد، هیچ کاراکتری برای بازی کردن لود نمی‌شدند!

یکی دیگر از مشکلات برطرف شده مربوط به یک چرخه سوءاستفاده برای کسب پول است که در آپدیت اخیر فیکس می‌شود. نکته جالب پیرامون آپدیت، البته این است که برخلاف وعده قبلی همچنان مشکل مربوط به فایل‌های ذخیره روی برخی پلتفرم‌ها برطرف نشدند. درحال حاضر البته مشکلات مربوط به فایل‌های ذخیره روی تعدادی از پلتفرم‌ها از جمله PC برطرف شده، ولی بازیکنان Xbox Series X همچنان گزارش‌هایی از برخورد کردن به مشکلاتی نظیر از بین رفتن فایل‌های ذخیره یا ذخیره نشدن پیشرفت‌هایشان را منتشر می‌کنند. شما می‌توانید فهرست کامل تغییرات را در انجمن رسمی یوبی‌سافت مطالعه کنید.

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی در بازی مگ با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.