نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 آذر 1399
ساعت 12:00

فرنچایز Call of Duty در 12 ماه اخیر 3 میلیارد دلار درآمدزایی داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اکتیویژن اعلام کرده که مجموع سودآوری خالص عناوین Call of Duty در طول یک سال اخیر از 3 میلیارد دلار عبور کرده است.

کمپانی اکتیویژن، به تازگی اطلاعیه جالبی را از عملکرد مالی بازی‌های سری Call of Duty منتشر کرده که واقعا جالب و درخشان به نظر می‌رسند. با توجه به این اطلاعیه، عناوین مختلف این مجموعه در طول 12 ماه اخیر موفق به کسب بیش از 3 میلیارد دلار برای سازندگان خود شدند. در مجموع بیش از 200 میلیون بازیکن، عناوینی نظیر Call of Duty Mobile، Call of Duty: Warzone، Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Black Ops Cold War را نیز در طی این مدت تجربه کرده‌اند.

با توجه به گزارش اخیر، درآمد خالص این فرنچایز در بازه زمانی سال به سال 80٪ و فروش نسخه‌های بازی نیز 40٪ به نسبت بازه زمانی سال اخیر رشد داشته است. به گفته اکتیویژن، مجموع بازیکنانی که در کنسول‌ها و پی‌سی عناوین سری را تجربه کردند بالاترین در بازه زمانی مشابه خودش بوده و اینکه نوامبر 2020 نیز شاهد بیشترین ساعات تجربه این بازی‌ها توسط بازیکنان، به نسبت ماه‌های نوامبر گذشته بوده است. در ارتباط با بازی بتل رویال و رایگان Call of Duty: Warzone، این بازی که در آخرین آمار 80 میلیون بازیکن را اعلام کرده بود، حالا در گزارش جدید این عدد را 85 میلیون نفر محاسبه کرده است.

پیرامون این سری، در یکی از گزارش‌های قبلی اکتیویژن این شرکت به فروش فوق‌العاده Call of Duty: Black Ops Cold War نیز اشاره کرده بود، و اینکه این بازی موفق به شکستن رکورد فروش دیجیتال در دوره لانچ در این سری شده است. همچنین بازی سال گذشته Modern Warfare نیز رکورددار بالاترین فروش در این سری در بازه زمانی یک سال اول عرضه معرفی شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.