نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 آذر 1399
ساعت 09:00

صداپیشه گرالت در بازی Cyberpunk 2077 نقش آفرینی ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Doug Cockle صداپیشه انگلیسی نقش گرالت در عناوین سری The Witcher، تایید کرده که هیچ نقشی در بازی سایبرپانک 2077 ایفا نکرده است.

CD Projekt RED هفته آینده سرانجام بازی شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077 را عرضه خواهد کرد، که در حال حاضر مهم‌ترین عنوان موردانتظار صنعت گیم نیز محسوب می‌شود. یکی از اصلی‌ترین دلایل که باعث شده تا سایبرپانک 2077 در طول چند سال اخیر همیشه در فهرست بازی‌های موردانتظار حضور داشته باشد، سابقه درخشان استودیو CD Projekt در خلق بازی‌های نقش‌آفرینی پرجزئیات و کیفی در سری The Witcher بوده است. آخرین بازی این سری یعنی The Witcher 3، جوایز پرشماری در رویدادهای مختلف به دست آورد و همیشه به عنوان یکی از بهترین بازی‌های RPG نیز یاد خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در موفقیت سری The Witcher، کاراکتر اصلی آن یعنی Geralt of Rivia با نقش آفرینی تحسین برانگیز Doug Cockle است که همیشه نزد طرفداران محبوبیت داشته است. با توجه به استفاده سی‌دی پراجکت از این بازیگر در همه عناوین قبلی سری ویچر، یکی از سوالات طرفداران پیرامون بازی بعدی استودیو یعنی سایبرپانک 2077 نیز به احتمال حضور این صداپیشه مربوط است. پیرامون این سوال، Cockle در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرده که تاکنون هیچ گونه فعالیتی در بازی سایبرپانک 2077 نداشته و اینکه البته این موضوع، در گذشته هم مورد اشاره قرار گرفته بود. او همچنین اظهار امیدواری کرد که ممکن است در آینده مجددا شرایط همکاری با استودیو فراهم شود.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.