نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 آذر 1399
ساعت 09:00

Cyberpunk در کنسول ها با آپدیت های جدید بازی پایدار و خوبی می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سی دی پراجکت در پاسخ به نقدهای گسترده و اعتراضات به نسخه‌های کنسولی Cyberpunk 2077، گفته که آپدیت‌های آینده تجربه این بازی را پایدارتر و بهتر می‌کند.

حملات بازیکنان و منتقدان به نسخه‌های کنسولی Cyberpunk 2077 همچنان ادامه دارد، که این موارد با توجه به وجود مشکلات فنی متعدد و پنهان‌کاری سازنده بازی و عدم نمایش ویدیوهای تبلیغاتی درست از نحوه اجرای بازی در PS4 و Xbox One منطقی به نظر می‌رسد. در این رابطه، CD Projekt RED اخیرا به صورت رسمی از طرفداران عذرخواهی و وعده رفع مشکلات، یا مرجوع کردن بازی آن ها را داد. پیرامون همین مسئله، مدیران ارشد این شرکت اخیرا صحبت‌های جدیدی را مطرح کردند و اشاره کردند که آپدیت‌های کوچک و بزرگ پیش روی این بازی که همه آن‌ها در فاصله دو ماه آینده منتشر می‌شوند، تجربه کنسولی بازی را بسیار بهتر از شرایط فعلی می‌کنند. Michał Nowakowski در این رابطه گفت:

با از راه رسیدن ژانویه و فوریه شما شاهد ارتقاهای بزرگ در این نسخه‌ها خواهید بود. ما همچنین در اطلاعیه قبلی اشاره کردیم که اگر انتظارات شما از نسخه‌های کنسولی PS4 و Xbox One این است که تجربه و نحوه اجرای آن کاملا مشابه PC یا کنسول‌های نسل جدید شود، باید بگویم که این اتفاق قطعا صورت نخواهد گرفت. البته حتما باید بگویم که این به معنای آن نیست که این نسخه‌ها بازی‌های بدی شوند. با این حال در رابطه با سطح انتظارات از این نسخه‌ها در بخش‌هایی مثل گرافیک و کارایی، ما رسما اعلام کردیم که چنین چیزی صورت نخواهد گرفت. آنچه که تایید شده این هست که پس از دریافت این آپدیت‌ها، بازی روی کنسول‌های قدیمی‌تر به صورت پایدارتر و بهتری تجربه می‌شود و دیگر شاهد گلیچ، کرش کردن و ... نخواهیم بود. هدف ما درحال حاضر این هست.

جدای از عرضه دو آپدیت بزرگ در ژانویه و فوریه، این بازی آپدیت‌های کوچک مختلفی هم دریافت خواهد کرد و سی‌دی پراجکت امیدوار است که این برزورسانی‌ها درنهایت مشکلات سنگین فعلی بازی را برطرف کنند. همچنین دارندگان این بازی، در سال 2021 آپدیت ارتقادهنده و مخصوص نسل نهمی هم دریافت می‌کنند که این آپدیت رایگان، کیفیت بازی در کنسول‌ها را هم در حد تجربه نسخه پی‌سی بالا می‌برد.

بازی Cyberpunk 2077 درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال همان‌طور که اشاره شد ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.