نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 آذر 1399
ساعت 12:00

کپ کام اطلاعات رسمی بیشتری از Resident Evil Village منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کننده بازی Resident Evil Village، اخیرا اطلاعات رسمی و تصاویر جدیدی را در ارتباط با این عنوان به اشتراک گذاشته است.

یکی از مهم‌ترین قربانیان ماجرای هک شدن سرورهای کپ‌کام، بازی در صف عرضه Resident Evil Village بود که هکرها، به شکل مقطعی اطلاعات بزرگی از بازی را لیک می‌کنند و اخیرا نیز شاهد پخش شدن گسترده بخش داستانی و میان‌پرده‌های بازی در سطح اینترنت بودیم. با توجه به این وقایع، کپ‌کام البته در تلاش است تا در حد توان از پخش حواشی جلوگیری کند و به همین منظور، تهیه‌کننده بازی یعنی پیتر فابیانو اخیرا مصاحبه رسمی را با رسانه IGN انجام داده است. شما در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه که اطلاعات بیشتری را از بازی منتشر و مجددا به عرضه سال 2021 تاکید دارد را مطالعه می‌کنید.

ما واقعا برای طرفداران سری و زمانی که درنهایت بتوانند Resident Evil Village را در سال 2021 تجربه کننده هیجان‌زده هستیم. احساس می‌کنیم که این بازی محل گرد آمدن تمامی المان‌های برتر سری رزیدنت اویل در طول 25 سال گذشته است. این نیز شامل همه چیزهایی است که طرفداران را علاقمند به سبک وحشت بقا و اکشن این بازی‌ها کرده و البته سورپرایزهایی هم باید به آن اضافه کرد. این بازی همچنین شامل تعداد زیادی پازل و معما برای حل کردن و کشف و پرده‌برداری از اسرار زیاد در دل خودش هم می‌شود.

امیدوار هستیم که بازیکنان از گردش در دهکده متروکه و برفی که وقایع Resident Evil Village در آن جریان دارد لذت ببرند. اینجا جایی خواهد بود که دشمنان کاملا جدیدی در سراسر سری در کمین هستند. در این بازی، بازیکنان یک بار دیگر کنترل کاراکتر ایتن وینترز را دراختیار می‌گیرند و داستان‌های بیشتری را که از زمان وقایع Resident Evil 7 biohazard شروع شد تجربه می‌کنند. تکنولوژی‌های جدید، در این بازی به ما این اجازه را می‌دهد که از روش‌های بیشتری برای درگیر کردن بازیکنان بهره بگیریم که قبلا ممکن نبود، و امیدواریم که این بازی تبدیل به ملتهب‌کننده‌ترین رزیدنت اویل در تاریخ فرنچایز شود.

در بخشی از مصاحبه اخیر فابیانو، او تعدادی تصویر جدید از بازی منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

re village ign dec 2020 1re village ign dec 2020 1re village ign dec 2020 1

بازی Resident Evil Village در حال حاضر برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی در دست ساخت است و با توجه به اطلاعات درز پیدا کرده اخیر، شایع شده که بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر می‌شود. این بازی در تاریخ اعلام‌نشده‌ای در سال 2021 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.