نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 آذر 1399
ساعت 12:00

موعد عرضه نسخه نسل نهمی Control: Ultimate Edition مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Remedy رسما موعد عرضه نسخه نسل نهمی Control: Ultimate Edition برای Xbox Series X|S و PS5 را اعلام کرد.

شرکت Remedy Entertainment سرانجام موعد عرضه نسخه نسل نهمی بازی Control: Ultimate Edition برای Xbox Series X|S و PS5 را اعلام کرده است. گفتنی است که این نسخه از بازی که تنها ورژن با ویژگی‌های نسل نهمی بازی Control برای کنسول‌های نسل جدید است، از قابلیت‌های گرافیکی بیشتری برخوردار است. این بازی درحال حاضر نیز برای خرید و دریافت در کنسول‌های نسل هشتم در دسترس است، با این حال تجربه آن همچنان با گرافیک و مشخصات کنسول‌های نسل هشتمی می‌باشد. در هر صورت حالا فاش شده که دارندگان این بازی در PS5 و Xbox Series X|S می‌توانند در روز 2 فوریه 2021 (14 بهمن) نسخه دیجیتال مخصوص نسل نهمی را دریافت کنند. یک ماه بعد در 12 اسفند نیز نسخه‌های فیزیکی مخصوص نسل نهمی نیز منتشر می‌شود.

با توجه به تیزر کوتاه و اطلاعات قبلی، Control: Ultimate Edition در زمان اجرا روی کنسول‌های نسل نهمی دو حالت گرافیکی Performance Mode با مشخصات اجرا با نرخ فریم 60FPS و Graphics Mode که شامل فعال بودن ویژگی ray-tracing و اجرا با نرخ فریم 30FPS هست را ارائه می‌کند. جدای از این ویژگی‌های مشخص، بازی به صورت کلی گرافیک و کیفیت بصری بالاتری در این نسخه دارد. رمدی در این اطلاعیه البته مشخص نکرده که بازی با چه ابعاد و رزولوشن تصویر اجرا می‌شود.

Control اولین بار در سال 2019 برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی عرضه شد، و نظر مثبت منتقدین و بازیکنان را نیز جلب کرد. تاکنون دو بسته بزرگ اکسپنشن نیز برای Control عرضه شده است. در حال که این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های جدید نیز اجرا می‌شوند، دارندگان نسخه اورجینال امکان دریافت آپدیت ارتقادهنده نسل نهمی را ندارند و برای این کار، شرکت فقط همین نسخه Control: Ultimate Edition را به عنوان ورژنی که چنین آپدیتی دریافت می‌کند اعلام کرده است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.