نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 دی 1399
ساعت 09:00

Mod جدید اجازه تجربه از زاویه سوم شخص را در Cyberpunk 2077 می دهد

3.67 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یکی از بازیکنان نسخه پی‌سی بازی Cyberpunk 2077 یک mod با محوریت تغییر زاویه دید اول شخص به سوم شخص منتشر کرده است.

چند سال پیش و از زمان اولین نمایش‌ها از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077، بسیاری از طرفداران از اینکه تجربه گیم‌پلی قرار است به صورت زاویه دیده اول شخص باشد انتقاد کردند. در این رابطه سی‌دی پراجکت همیشه روی تصمیم خود برای دنبال شدن بازی با زاویه اول شخص تاکید داشت و حتی قرار دادن گزینه انتخابی بین سوم شخص یا اول شخص را نیز رد می‌کرده است. در هر صورت این بازی با همان حالت منتشر شد، و طولی نکشیده که طرفداران و بازیکنان فنی‌تر ساختن mod برای آن را شروع کردند. در این رابطه، یکی از طرفداران با نام Cineagle اخیرا ویدیویی را منتشر کرده که تجربه سایبرپانک 2077 را از طریق زاویه دید سوم شخص نشان می‌دهد. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

در ویدیو منتشر شده، کاراکتر V در منطقه بیابانی در حال راه رفتن است و دوربین به صورت سوم شخص او را دنبال می‌کند. همچنین گرچه پشتیبانی رسمی از حالت سوم شخص وجود ندارد، ولی انیمیشن‌های حرکتی بازیکن تا حد زیادی مناسب هستند. در این ویدیو البته کاراکتر را در حالت‌های دیگر نظیر مبارزه و استفاده از سلاح نمی‌بینیم، با این حال در نوع خود جالب توجه است و یک نمای کلی از بازی در حالت سوم شخص محسوب می‌شود.

Cyberpunk 2077 درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی در دسترس قرار دارد. پیرامون این پلتفرم‌ها، البته سونی مدتی پیش بازی را به خاطر شرایط بد فنی به صورت موقت از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرده است. براساس وعده سازندگان، مشکلات نسخه‌های کنسولی قرار است در طول دو ماه آینده برطرف شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.