نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 دی 1399
ساعت 12:00

احتمالا امکان خرید جداگانه Spider-Man Remastered فراهم می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سونی احتمالا برنامه فروش جداگانه و مستقل بازی Marvel’s Spider-Man Remastered را دارد.

Marvel’s Spider-Man Remastered یکی از سورپرایزهای سونی و اینسامنیاک گیمز به عنوان بخشی از برنامه لانچ PS5 بود. این بازی در واقع نسخه ریمستر شده و مستقل از بازی سال 2018 اسپایدرمن است که منحصرا برای کنسول جدید پلی‌استیشن عرضه شده و ارتقاهای گرافیکی و کیفیت اجرای بالاتری را نیز ارائه می‌کند. احتمالا مهم‌ترین ویژگی این نسخه، استفاده از تکنولوژی Ray-Tracing است که باعث زنده و جذاب‌تر شدن دنیای بازی شده است. نکته جالب درباره این بازی این است که تنها راه تهیه آن، خریداری نسخه Ultimate Edition بازی جدیدتر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هست و سونی این بازی را به صورت مستقل عرضه نکرده است.

VGC به تازگی گزارشی منتشر کرده که فاش می‌کند سونی، مدتی پیش صفحه مستقلی برای تهیه Marvel’s Spider-Man Remastered به فروشگاه پلی‌استیشن اضافه کرده است. این صفحه که ظاهرا برای ریجن‌های بریتانیا با قیمت 44٫99 پوند و آمریکا 39٫99 دلار بود، البته به سرعت نیز حذف شده و دیگر در دسترس عمومی قرار ندارد. در صورتی که گزارش VGC را درست در نظر بگیریم، این احتمال وجود دارد که طرفداران امکان تهیه نسخه مستقل و جداگانه Marvel’s Spider-Man Remastered را در آینده نزدیک پیدا کنند. شما در ادامه تصویر منتشر شده VGC را مشاهده می‌کنید.

spider man remastered 1024x498

نسخه اورجینال Marvel’s Spider-Man در حال حاضر در PS4 در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ درباره آن را نیز مطالعه کنید. این بازی به همین شکل و از طریق Backward Compatibility در PS5 نیز اجرا می‌شود، با این حال هیچ راهی برای ارتقا آن به Marvel’s Spider-Man Remastered وجود ندارد و این دو مستقل از یکدیگر هستند. البته اینسامنیاک اجاه انتقال فایل‌های ذخیره، پیشرفت‌ها و تروفی‌های کسب شده از نسخه اورجینال به ریمستر را می‌دهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.