نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 دی 1399
ساعت 15:00

امکان خراب شدن فایل های ذخیره نسخه پی سی Cyberpunk 2077 وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید کاربری نشان می‌دهد که فایل های ذخیره نسخه پی‌سی Cyberpunk 2077 در صورت عبور از حجم 8 مگابایت از کار می‌افتند.

عرضه پر از مشکل بازی Cyberpunk 2077، آن هم پس از سال‌ها انتظار و وعده‌های بزرگ CD Projekt RED موضوعی خواهد بود که احتمالا تا ماه‌ها و سال‌ها در یادها باقی خواهد ماند. این بازی برای چندین سال در دست توسعه قرار داشت و با توجه به سابقه عالی سازندگان با سری The Witcher، نمایش‌های عالی بازی تا قبل از عرضه و کمپین تبلیغاتی بزرگی که تدارک دیده بود، طرفداران در واقع منتظر چیزی کم‌تر از یک شاهکار نبودند. حال اینکه نسخه نهایی و به خصوص نسخه مخصوص کنسول‌ها، نه تنها هیچ شباهتی به تیزرهای تبلیغاتی نداشت و از کیفیت بصری پایین‌تر برخوردار بود، بلکه مهم‌تر از آن از مشکلات متعدد و آزاردهنده فنی نیز رنج می‌برد. این مشکلات باعث بروز اعتراضات گسترده‌ای شد که حالا سی‌دی پراجکت، سونی و مایکروسافت امکان مرجوع کردن و بازپرداخت هزینه بازیکنان را فراهم کردند.

علیرغم گزارش‌های پیاپی درباره مشکلات نسخه کنسولی بازی، البته باید گفت که حتی نسخه پی‌سی نیز بدون ایراد نبوده و اعتراضات زیادی توسط دارندگان سیستم‌های متوسط و رو به ضعیف از کیفیت پایین تجربه بازی منتشر شده بود. پیرامون نسخه PC سایبرپانک 2077، اخیرا در یک پست Reddit کاربران از بروز مشکلی در ارتباط با فایل‌های ذخیره گفتند، جایی که بسیاری از پیدا شدن مشکل و خراب شدن فایل‌ها در صورت craft کردن آیتم‌های زیاد در بازی خبر دادند. بر این اساس ظاهرا تایید شده که اگر حجم دیتای ذخیره بازی از 6 مگابایت عبور کند، پروسه لود شدن بازی بیش از گذشته طولانی می‌شود و در صورتی که این حجم از 8 مگابایت عبور کند، ظاهرا دیتا خراب شده و از کار می‌افتد و پیشرفت‌ها نیز از بین می‌روند.

پیرامون این مشکل، اخیرا سی‌دی پراجکت از طریق فروشگاه خود GoG آن را تایید کرده و توصیه کرده که درحال حاضر بازیکنان بهتر است از ساختن و ذخیره زیاد آیتم‌ها در inventory خود پرهیز کنند. چون این بزرگ‌ترین عامل بالا رفتن حجم فایل ذخیره بازی محسوب می‌شود. در حالی که جدیدترین آپدیت hotfix این نسخه از بازی نیز منتشر شده، ولی ظاهرا مشکل فایل ذخیره هنوز برطرف نشده و بازیکنان باید منتظر بروزرسانی‌های بعدی باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.