نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 دی 1399
ساعت 18:00

آپدیت واقعیت مجازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت اعلام کرده که بروزرسانی مخصوص واقعیت مجازی که قبلا برای Microsoft Flight Simulator وعده داده شده بود، حالا در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

بازی Microsoft Flight Simulator که در رویداد اخیر جوایز بازی سال 2020 نیز موفق به دریافت جایزه بهترین بازی شبیه‌سازی سال شد، عمدتا به خاطر واقع‌گرایی و دقت بسیار بالای محیط‌ها و فضاها شناخته می‌شود و عملا ایده شبیه‌سازی پرواز در سرتاسر کره زمین را در ابعادی واقعی ممکن کرده است. پیرامون این بازی که در حال حاضر فقط برای پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار دارد، مایکروسافت و استودیو سازنده آن یعنی Asobo Studio از مدتی پیش وعده ارائه حالت مخصوص VR را داده بودند که با توجه به گزارش تازه، این بروزرسانی حالا برای دارندگان بازی در دسترس قرار گرفته است.

این گزارش که اولین بار توسط Xbox Wire منتشر شده فاش می‌کند که در بروزرسانی اخیر، مایکروسافت سعی کرده تا جایی که امکانش بود از بازیکنان با هدست‌های مختلف واقعیت مجازی پشتیبانی کند. به گفته Jorg Neumann رئیس این پروژه، بازیکنان VR تقریبا از اکثر هدست‌هایی که از قابلیت Windows Mixed Reality پشتیبانی می‌کنند نظیر Valve، HTC و Oculus می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

Microsoft Flight Simulator در حال حاضر برای پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار دارد. مایکروسافت اخیرا عرضه نسخه کنسولی برای Xbox Series X/S را در تابستان 2021 تایید کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.