نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 دی 1399
ساعت 15:00

Halo Infinite احتمالا برای ایکس باکس وان عرضه نمی شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به صفحه لینکداین یکی از بازیسازان Halo Infinite، در قسمت پلتفرم‌های مقصد هیچ اشاره‌ای به نسخه Xbox One برای این بازی دیده نمی‌شود.

طرفدارن پلتفرم ایکس باکس و مایکروسافت، برای لانچ کنسول‌های جدید Xbox Series X/S حساب زیادی روی بازی بعدی سری هیلو یعنی Halo Infinite باز کرده بودند. این بازی که برای بیش از یک سال به عنوان بازی روز عرضه کنسول‌های جدید ایکس‌باکس در نظر گرفته می‌شد، در تابستان امسال اولین نمایش‌ها از گیم‌پلی را هم دریافت کرد که البته چندان با استقبال مواجه نبود. عمده ایراد وارد شده به نمایش‌ها، به کیفیت نازل بصری و گرافیکی مربوط بود و طرفداران انتظار بسیار بیشتری از یک بازی که قرار بود نمایشگاه ویژگی‌ها و قدرت کنسول‌های نسل بعدی باشند را داشتند.

پیرامون این بازی، مایکروسافت البته چند بار در گذشته تایید کرده بود که جدای از اجرا در کنسول‌های جدید ایکس‌باکس، Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان هم عرضه خواهد شد، با این حال در همین مدت خبرهای جسته و گریخته‌ای نیز وجود داشت که با توجه به تصمیمات جدید داخلی این اتفاق را منتفی می‌دانستند. در این رابطه گرچه هنوز عدم عرضه بازی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت رسما تایید نشده، ولی اخیرا نشانه جدیدی پیدا شده که می‌تواند می‌تواند شایعات را تقویت کند. بر این اساس، در صفحه رسمی لینکداین Chad Mirshak از طراحان رابط کاربری بازی در 343 Industries، در قسمت مربوط به این پروژه اشاره شده که Halo Infinite برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود و به این ترتیب هیچ اشاره‌ای به Xbox One دیده نمی‌شود.

در ارتباط با این صفحه لینکداین، البته ممکن است عدم اشاره به ایکس‌باکس وان موضوعی اتفاقی باشد و هیچ ارتباطی با شایعات از عدم عرضه Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان نداشته باشد، با این حال در نوع خود جالب توجه است و می‌تواند احتمال عدم عرضه برای کنسول نسل هشتمی را بالا ببرد. Halo Infinite براساس آخرین گزارش‌های رسمی برای ایکس‌باکس وان، سری ایکس و سری اس در پاییز 2021 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.