نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 دی 1399
ساعت 12:00

663 هزار نسخه فروش دیجیتالی Spider-Man: Miles Morales در ماه عرضه

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس گزارش SuperData، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در ماه عرضه خود موفق به فروش 663 هزار نسخه دیجیتالی شده است.

موسسه آماری سوپردیتا، مدتی پیش گزارش جامعی را از آمارهای فروش محصولات صنعت گیم در نوامبر 2020 منتشر کرد، که برای مثال شاهد عملکرد عالی بازی‌هایی نظیر Call of Duty: Black Ops Cold War و Assassin’s Creed Valhalla بودیم. در این گزارش، البته اشاره به دیگر بازی‌ها نیز شده که آمار مربوط به بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در نوع خود جالب توجه است. این بازی که همزمان با لانچ PS5 برای این کنسول و PS4 عرضه شد، به نظر نمی‌رسد که تحت هیچ شرایط موفقیت نسخه قبلی سری را از نظر فروش تجربه کرده باشد، زیرا با توجه به گزارش اخیر فروش دیجیتال این بازی در هر دو پلتفرم تنها 664 هزار نسخه بوده است. گفتنی است که این آمار مربوطه به ماه عرضه بازی یعنی نوامبر است که هیچ نشانی از موفقیت بی‌سابقه Marvel’s Spider-Man ندارد.

با توجه به گزارش سوپردیتا، عملکرد tروش این بازی گرچه به هیچ وجه نزدیک به Marvel’s Spider-Man نشد، با این حال برای مثال از Uncharted: The Lost Legacy موفق‌تر بوده است. گفتنی است که از ابتدای معرفی Spider-Man: Miles Morales، همیشه این بازی با Uncharted: The Lost Legacy که به عنوان یک اسپین آف کوچک‌تر از Uncharted 4 در نظر گرفته می‌شد نیز مقایسه شده است.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS5 و PS4 در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.