نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 دی 1399
ساعت 12:00

مرحل ساخت Final Fantasy 7 Remake Part 2 به خوبی در حال پیشرفت است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پست تازه بازیگر کاراکتر Aerith در Final Fantasy 7 Remake، فاش می‌کند که مراحل ساخت ریمیک بخش دوم این بازی همین حالا نیز در جریان است.

اسکوئر انیکس در اوایل سال 2020 پروژه بزرگی را در قالب بازسازی یا ریمیک بازی Final Fantasy 7 انجام داد که در حال حاضر، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین بازی‌های سال نیز شناخته می‌شود. در این رابطه البته طرفداران می‌دانند که نسخه ریمیک عرضه شده، در واقع بازسازی بخشی از بازی اورجینال Final Fantasy 7 بود و سازندگان درواقع فرایند بازسازی این عنوان کلاسیک را در چند بخش دنبال می‌کنند. با توجه به موفقیت بخش اول، شرکت قبلا نیز ساخت دنباله Final Fantasy 7 Remake را تایید کرده بود و گرچه اطلاعات از موعد عرضه و حتی نام دقیق بازی مشخص نیست، ولی حالا فاش شده که مراحل ساخت این پروژه با جدیت در حال پیگیری است.

Asuka Yoshikawa بازیگر کاراکتر Aerith در Final Fantasy 7 Remake، اخیرا در حساب رسمی توییتری خود اقدام به پست کردن تصویری از خودش در لباس موشن کپچر کرده، و تایید کرده که اخیرا در محل استودیو و همراه با بازیگر نقش Sephiroth حدود 4 ساعت جلسه ضبط داشتند. او همچنین گفته که جلسات بیشتری از این دست نیز در پیش خواهد بود. با توجه به اینکه بخش دوم این بازی هنوز رسما رونمایی نشده و صرفا تایید شده است، این خبر بسیار خوبی برای طرفداران است و به نظر مراحل ساخت دنباله با سرعت مناسبی پیش می‌رود.

اسکوئر انیکس در گذشته البته دقیقا مشخص نکرده بود که فرایند بازسازی Final Fantasy VII در چند قسمت خواهد بود و سازندگان ظاهرا چنین محدودیتی را هم  در نظر نمی‌گیرند. به این ترتیب دقیقا هم مشخص نیست که نام‌گذاری و دیگر اطلاعات مربوط به نسخه‌های بعدی از جمله بخش دوم در چه زمانی اعلام می‌شود. براساس آخرین اظهارات تهیه‌کننده سری یعنی Yoshinori Kitase، فرایند ساخت دنباله البته به خاطر شیوع ویروس کرونا کمی با مشکل مواجه شد، که البته این موضوع در طولانی مدت مشکل بزرگی نخواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.