نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 دی 1399
ساعت 15:00

dbrand از عرضه نزدیک صفحه های سفارشی PS5 خبر داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی dbrand از عرضه مجدد صفحه‌های کناری و سفارشی شده کنسول PlayStation 5 در آینده نزیک خبر داده است.

از زمانی که مشخص شد صفحات کناری که در طراحی ظاهری کنسول PS5 تعبیه شدند قابل جداسازی هستند، صحبت‌ها درباره اینکه سونی در طولانی مدت قصد دارد تا گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلف نظیر باندل و ... را به این طریق عرضه کند نیز مطرح بوده است. در این رابطه جلوتر از سونی، بسیاری از طرفداران از طراحی‌های شخصی خودشان از این صفحات رونمایی و جلوه‌های طراحی جالبی را برای PS5 به نمایش گذاشتند. در همین رابطه، البته کمپانی dbrand نیز که سابقه طولانی در عرضه قطعات جانبی سفارشی برای کنسول‌ها، گوشی‌های هوشمند و ... دارد نیز مدتی پیش از تعدادی از طرح‌های فیزیکی خود رونمایی و پیش‌فروش آن‌ها را هم شروع کرده بود. این کمپین البته خیلی زود بی‌نتیجه ماند ولی گزارش تازه، نشان می‌دهد که dbrand در سال 2021 عرضه صفحات سفارشی شده کناری PS5 را به صورت جدی شروع خواهد کرد.

dbrand اخیرا در ردیت از عرضه نزدیک صفحات کناری PS5 به صورت سفارشی‌سازی شده خبر داده که از این بین، آن‌ها یک طرح یعنی صفحات مشکی رنگ (تصویر کاور همین خبر) را هم رونمایی کردند. شرکت همچنین با توجه به تجربه قبلی گفته که پیش‌فروش این صفحات را تا زمانی که موجودی کافی برای عرضه در بازار تولید کنند شروع نخواهند کرد. dbrand در یک بخش جالب گفته که البته آن‌ها از CD Projekt RED نیز آموختند که تا زمان تکمیل و نهایی‌سازی محصول، اقدام به فروش نکنند و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود عرضه اولیه پایین‌تر از درخواست بازار باشد، آن‌ها قصد دارند تا قبل از شروع کمپین پیش‌فروش موجودی کافی را در مقر خود در تورنتو داشته باشند.

گفتنی است که پلی‌استیشن 5 گرچه از نظر طراحی به صورتی است که قابلیت‌های سفارشی سازی زیادی را به سازندگان می‌دهد، با این وجود سونی احتمالا از شرکت‌های طرف سوم نظیر dbrand به خاطر عرضه قطعات سفارشی شکایت خواهد کرد. در این رابطه البته dbrand گفته که نگرانی ندارد، با این حال انتظار می‌رود که قطعات سفارشی لایسنس شده و رسمی نیز به مرور زمان وارد بازار شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.