نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 دی 1399
ساعت 12:00

به زودی خبرهای جدیدی از Monster Hunter Rise منتشر خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام وعده داده که در ادامه ماه جاری میلادی، طرفداران Monster Hunter Rise اطلاعات جدیدی از این بازی کسب خواهند کرد.

سری بازی‌های Monster Hunter کمپانی کپ‌کام گرچه از قدمت زیادی برخوردار است، با این حال این سری با بازی Monster Hunter World بود که بیش از هر زمان دیگری برای مخاطبان پی‌سی و کنسول مورد توجه قرار گرفت. این عنوان درحال حاضر پرفروش‌ترین بازی در تاریخ کپ‌کام نیز هست و جای تعجبی ندارد که این شرکت سرمایه‌گذاری روی مجموعه را بیشتر کند. در رابطه با آینده سری، طرفداران در سال 2020 شاهد معرفی بازی Monster Hunter Rise بودند که قرار است به صورت انحصاری نینتندو سوییچ عرضه شود، و با توجه به اطلاعات و نمایش‌ها تاکنون بازخوردهای بسیار عالی را هم از طرفداران دریافت کرده است.

پیرامون Monster Hunter Rise، سازندگان این بازی اخیرا به مناسبت شروع سال نو میلادی اقدام به انتشار پیامی در حساب توییتری رسمی سری کردند. این پیام که توسط Ryozo Tsujimoto تهیه‌کننده مجموعه و Yasunori Ichinose کارگردان بازی به اشتراک گذاشته شده، در آن وعده داده شد که طرفداران در ادامه همین ماه میلادی یعنی ژانویه 2021، اطلاعات کاملا جدیدی را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که تاکنون چند تریلر و نمایش از گیم‌پلی این بازی منتشر شده، که همان‌طور که اشاره شد این نمایش‌ها با بازخوردهای مثبت نیز مواجه بودند. با این حال هنوز جزئیات زیادی هم وجود دارد که برای طرفداران مبهم باقی مانده، و انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به موعد عرضه بیشتر به اشتراک گذاشته شوند. Monster Hunter Rise در روز 21 مارس (1 فروردین) به صورت انحصاری نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این عرضه انحصاری البته به صورت زمان‌دار است و پس از شش ماه، بازیکنان پی‌سی نیز قادر به تجربه آن خواهند بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.