نویسنده: ebi mohamadi سه شنبه، 05 آبان 1394
ساعت 14:15

Update بزرگ Xboxone

4.33 از 5

Update بزرگ Xboxone

شرکت بزرگ مایکروسافت که سخت درگیر اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از بازی های Xbox360 بروی کنسول نسل هشتم خود است تاریخ این بروز رسانی و اضافه شدن این قابلیت به توانایی های کنسول خود را در حدود 2 هفته دیگر یعنی 12 نوامبر اعلام کرد.با این بروزرسانی جدید کنسول نسل هشتم مایکروسافت با ظاهری جدید و طبق خبر های منتشر شده پر سرعت ترین سیستم حال حاضر بین کنسول ها در دسترس کاربران قرار میگیرد.backwards compatibility همان قابلیت پشتیبانی از بازی های Xbox360 است که در خبرهای منتشر شده در این یک ماه اخیر از لیست بازی های که قرار است پشتیبانی شود باخبر هستید که این شرکت بزرگ اعلام کرده که امیدوار هستیم بتوانیم تمام بازی های Xbox360 را بروی Xboxone به اجرا بگزاریم.به نظر شما این قابلیت برای این شرکت سود اور است یا به دنبال جذب کاربران PS4 است؟

ebi mohamadi | اخبار | 27/10/2015
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    سونی اعلام کرده که برای پشتیبانی از بازی های نسل هفتم یعنی کنسول PS3 نیاز به تغییرات سخت افزاری هست و از طرفی سیستم PlayStation now الان سود دهی قابل توجهی برای این شرکت داره اما اگر بیاد داشته باشید بعد از پایان تولید PS3 های 60 و 80 گیگ اولیه که از قابلیت سخت افزاری پشتیبانی از بازی های PS2 بهره میبردن سونی اعلام کرد که بر روی سایر دستگاه ها اینکار شدنی نیست اما هکر ها تونستن این کار رو انجام بدن . پس سونی بنظر من داره با محدود نگه داشتن این بخش جای دیگه برای خودش سود دهس ایجاد میکنه .

    ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 29
    تشکر: 2
    تشکرشده: 28
    پروفایل psn: FlnWarrior
    رتبه لیدربرد psn: 70
    کنسول‌های بازی:

    مطمئنا برای طرفداران xbox1 و Microsoft این یک پیروزی بزرگ به حساب میاد. ای کاش سونی هم دست به کار بشه و قابلیت Backwards Compatibility رو به PS4 اضافه کنه که به نظر بعیده بتونه.:TT:

    ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.