نویسنده: FariD سه شنبه، 05 آبان 1394
ساعت 14:12

قیمت پیش فروش ابزار VR پلی استیشن: 499 پوند

4 از 5

یک فروشگاه اینترنتی معتبر ایتالیایی که شروع به پیش فروش هدست واقعیت مجازی (VR) پلی استیشن کرده است، قیمت پیش فروش این هدست را بر روی وبسایت معتبر خود 499/9 یورو اعلام کرده است (چیزی در حدود 2 میلیون تومان).

خوشبختانه لزومی به پرداخت یکجای این مبلغ برای پیش خرید این هدست نیست، و چنانچه دستگاه PlayStation VR با هزینه ای کمتر از این مبلغ عرضه شود، می بایست کمترین قیمت را بپردازید. به طور مشابه چنانچه هزینه تمام شده این دستگاه بیش از این باشد (و البته به جد امیدواریم اینطور نباشد)، آنگاه کافی است همین هزینه اعلام شده 499/9 یورو را بپردازید.

PlayStationVREuroPrice

شرکت سونی هنوز یک قیمت رسمی برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن اعلام نکرده است، اما قبلاً گفته بود که این دستگاه قیمتی تقریباً مشابه با قیمت یک کنسول جدید خواهد داشت. هنوز هیچ تاریخ رسمی ای هم برای عرضه این هدست اعلام نشده است، اما انتظار می رود در یکی از روزهای سه ماهه اول سال 2016 این اتفاق بیافتد. با توجه به شروع جشنواره یک هفته ای Paris Games Week از فردا، امیدواریم که در کنفرانس خبری شرکت سونی به اطلاعات بیشتری درباره این محصول دست پیدا کنیم.

آقای شوهی یوشیدا مدیر عامل شرکت سونی نسبت به خبر پشتیبانی فرنچایز Gran Turismo از هدست VR شرکت سونی ابراز خرسندی کرده بود، و شرکت Capcom هم اعلام کرد که بازی پرطرفدار Resident Evil احتمالاً یکی از مهمترین سری های بازی خواهد بود که از این فناوری بهره می گیرد. متاسفانه یکی از بازی هایی که بر خلاف تصور همگان احتمالاً مسیر PlayStation VR را طی نخواهد کرد، سری Until Dawn است، چرا که کمپانی Supermassive Games تولیدکننده این فرنچایز اخیراً گزارش های مبنی بر کار کردن این شرکت بر روی یک DLC سازگار با هدست جدید سونی را تکذیب کرد.

برای اطلاع از مورد انتظارترین بازی هایی که قرار است در قالب واقعیت مجازی برای کنسول PS4 عرضه شوند، می توانید به مقاله ی زیر

مورد انتظار ترین بازی های Playstation VR

مراجعه نمائید.

FariD | اخبار | 27/10/2015
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.