نویسنده: Sasan شنبه، 17 مهر 1400
ساعت 02:23

پایان یک دوران، توشیهیرو ناگوشی از سگا جدا شد

0 از 5

توشیهیرو ناگوشی که در بیش از سه دهه حضور در سگا که با وظایف مختلفی همچون کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی عناوین مهمی همچون Virtua Fighter، Shenmue و Yakuza نقش مهمی در تاریخ این شرکت ایفا کرده، به طور رسمی از این کمپانی جدا شد. طبق شایعاتی که از چند هفته پیش به گوش می‌رسید، احتمالاً به زودی شاهد شروع همکاری ناگوشی با استودیوی چینی Netease خواهیم بود. همچنین دایسوکه ساتو، یکی دیگر از مهره‌های اصلی استودیوی Ryu Ga Gotoku هم همراه با ناگوشی از سگا جدا شده است.

جدایی این دو مهرۀ اصلی در شرایطی اتفاق افتاده که در همین هفته‌های اخیر RGG Studio دو بازی Lost Judgment و Super Monkey Ball Banana Mania را منتشر کرده و پایان همکاری این دو نفر در نقطه درخشانی برای این استودیو اتفاق افتاده است. در خلال خبر این جدایی‌ها، ساخت نسخه جدیدی از سری یاکوزا به طور رسمی تأیید شد که دنباله مستقیم بازی Yakuza: Like a Dragon خواهد بود ولی جزئیاتی از چند و چون آن فعلاً در دسترس قرار نگرفته است.

همچنین مدیریت استودیوی RGG از این پس با ماسایوشی یوکویاما خواهد بود که از قسمت دوم سری یاکوزا به عنوان نویسندۀ اصلی این فرنچایز مشغول به فعالیت بوده است.  

Sasan | اخبار | 08/10/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.