نویسنده: Sasan سه شنبه، 05 بهمن 1400
ساعت 04:31

مراحل اصلی ساخت بازی Elden Ring به پایان رسید

0 از 5

ساعاتی قبل و در خلال جشنواره بازی‌های ویدئویی در تایپه آقای Yasuhiro Kitao، از مهره‌های ارشد بخش توزیع و تبلیغات استودیوی From Software، به طور رسمی اعلام کرد که بازی Elden Ring تأییدیه طلایی را دریافت کرد و آماده عرضه به علاقه‌مندان است، هر چند که مانند تمام ساخته‌های امروزی پچ روز اول احتمالاً حجیمی آن را همراهی خواهد کرد. الدن رینگ که بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2022 به شمار می‌‌رود، طبق تاریخ اولیه قرار بود 4 روز پیش (اول بهمن) منتشر شود اما چهار ماه پیش اعلام شد که عرضه آن یک ماه به تأخیر افتاده و حالا قرار است یک ماه دیگر و در چهارم اسفند ماه سال جاری منتشر شود.

بازی Elden Ring جدیدترین ساخته کارگردان مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی Hidetaka Miyazaki است که در نوشتن داستان و خلق دنیای آن با George R. R. Martin، نویسنده مجموعه رمان‌های نغمه یخ و آتش که تبدیل به سریال پرطرفدار Game of Thrones شد، همکاری داشته و همچنین اولین خروجی استودیوی فرام سافت‌ور با ساختار جهان باز خواهد بود. آقای کیتائو در کنار تأیید گُلد شدن بازی، اعلام کرده که به پایان رساندن بخش اصلی این عنوان به حدود 30 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

همانطور که بالاتر اشاره شد، Elden Ring در چهارم اسفند ماه منتشر از طریق رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.   

Sasan | اخبار | 25/01/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.