نویسنده: Sasan سه شنبه، 05 بهمن 1400
ساعت 16:00

اطلاعات تازه از بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origins

0 از 5

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin که توسط استودیوی مشهور Team Ninja در دست ساخت است و مانند تمامی نسخه‌های سری فاینال فانتزی توسط Square Enix منتشر خواهد شد، قرار است بازبینی ایده‌هایی باشد که علاقه‌مندان اولین بار در شماره اولِ این فرنچایز در سال 1987 با آن رو به رو شدند اما این به معنای بازسازی امروزی Final Fantasy I نیست. ماجراهای Stranger of Paradise در سرزمینی به نام Cornelia اتفاق می‌افتد که مورد هجوم نیروهای تاریکی قرار گرفته است. قهرمان محوری این عنوان مبارزی به نام Jack است که همراه با دو دوست خود، Jed و Ash، راهی سفری خطرناک می‌شود تا به منبع تمام تاریکی‌های جهان رسیده و با نابودی آن، سرزمین خود را از شر نیروهای اهریمنی و خدمت‌گزاران آشوب نجات دهد.

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin 2

در سال‌های اخیر کم و بیش شاهد حرکت سری فاینال فانتزی به ساختاری اکشن‌تر بوده‌ایم و این بار به لطف ساخت پروژه توسط استودیوی تیم نینجا، این انتظار وجود دارد که با اکشن‌ترین نسخه فاینال فانتزی تا به امروز رو به رو باشیم با این وجود مانند اولین قسمت از این فرنچایز، برای دسترسی به قدرت‌های مرگبار شخصیت‌ها با ساز و کار نقش‌آفرینی Job System هم سر و کله بزنید که پیشرفت توانایی‌ها و دسترسی به حرکات قدرتمندتر برای هر شخصیت وابسته به این سیستم است. همچنین در گوشه و کنار جهان بازی سلاح‌ها و زره‌های مختلفی پنهان شده که به مخاطب در شخصی‌سازی هر چه بیشتر قهرمانان تحت کنترل کمک می‌کنند و تمامی این ابزار قابل ارتقا به ابزاری قوی‌تر هم هستند. در رابطه با میزان سختی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin جزئیات زیادی منتشر نشده اما آن چه که از سوابق تیم نینجا می‌دانیم، انتظارات ذهنی ما را به سمت تجربه‌ای به شدت چالش برانگیز هدایت می‌کند.

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin 2

جدیدترین اطلاعات منتشر شده به دو دشمن پر قدرت بازی و سیستم نقش‌آفرینی کار اختصاص دارند. دو  دشمن ذکر شده Kraken و Lich هستند که در برخی از قسمت‌های قبلی فاینال فانتزی با نسخه‌هایی از آن‌ها رو به رو شده‌ایم و تصاویر نسخه جدید آن‌ها را در این مطلب مشاهده می‌کنید. از سه کلاس نقش‌آفرینی پیشرفته Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin هم امروز برای اولین بار رونمایی شده که به ترتیب Red Mage (با توانایی استفاده از هر دو نوع جادوی سیاه و سفید که امکان ایفای نقش جنگاوری و حمایتی را به طور همزمان فراهم می‌کند)، Berserker (متمرکز بر توانایی فیزیکی مطلق و حملات مستقیم با استفاده از سلاح‌های بزرگ) و Samurai (حملات این کلاس متمرکز بر بازیابی مانای از دست رفته است که استفاده سریع از توانایی‌های جادویی و قدرت‌های ویژه را تسهیل می‌کند) هستند.

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin 2

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin روز بیست و هشتم اسفند ماه برای پلتفرم‌های PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series منتشر خواهد شد.    

 

Sasan | اخبار | 25/01/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.