نویسنده: Sasan دوشنبه، 16 اسفند 1400
ساعت 23:10

جزئیات سیزن پس بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga منتشر شد

0 از 5

بازیLEGO Star Wars: The Skywalker Saga  که کل ماجراهای سه تریلوژی جنگ ستارگان را در فضای عناوین لگو روایت خواهد کرد بالاخره و بعد از حدود دو سال تأخیر، به دلایل مختلفی چون پاندمی کووید 19 و مشکلات مدیریتی استودیوی سازنده، قرار است حدود یک ماه دیگر به بازار عرضه شود. سازندگان بازی آن امروز جزئیاتی از سیزن پس این عنوان که با نام Character Collection منتشر کرده‌اند که بر اساس زمان دسترسی به شرح زیر است:

در پنجم آوریل و همزمان با عرضۀ بازی اصلی، پک فصل اول سریال The Mandalorian شامل شخصیت‌های مندلورین، گروگو، گریف کارگا، کارا دون، کوئیل و IG-11 به همراه پک فیلم Solo شامل نسخه‌های جوانِ هان سولو، لندو کلریسین و چوباکا به همراه شخصیت‌های کیرا، بِکِت و انفیس نست منتشر خواهند شد.

LEGO Star Wars The Skywalker Saga 2022 03 07 22 009 1280x1408

در همین روز دو پک  Classic Characters شامل شخصیت‌های لوک اسکای واکر، اوبی وان کنوبی، پرنسس لیا، هان سولو، دارث ویدر و لندو با طراحی ظاهری آن‌ها از اپیزودهای 4 تا 6 و پک The Trooper Pack که شامل پنج مدل از سربازان ارتش امپراطوری است، با زمان‌بندی خاصی قابل استفاده هستند. پک کلاسیک در ابتدا فقط برای خریداران تعدادی از فروشگاه‌های خاص در دسترسی قرار می‌گیرد و سپس در 19 آوریل امکان دسترسی و خرید عمومی آن وجود دارد و پک سربازها تا روز چهارم ماه می (روز جنگ ستارگان!) فقط در اختیار افرادی که بازی اصلی را پیش‌خرید کرده‌‎اند، قرار خواهد گرفت.

در روز نوزدهم آوریل پک مربوط به فیلم Rogue One منتشر می‌شود که شامل شخصیت‌های جین ارسو، بادی روک، کسیان آندور، کرنیک، K-2SO و بیز مالبو خواهد بود. در روز چهارم ماه می پک فصل دوم The Mandalorian شامل آسوکا، بوبا فت، بو کاتان، فِنک شَند، و ماف گیدئون و پک سریال The Bad Batch شامل هانتر، تِک، کِراس‌هِر، اکو و رِکِر منتشر می‌شود.

LEGO Star Wars The Skywalker Saga 2022 03 07 22 009 1280x1408

لازم به ذکر است که در کنار دسترسی به این پک‌‌ها از طریق خرید سیزن پس، می‌توانید پک دلخواه خود را به صورت جداگانه هم خریداری کنید.  

Sasan | اخبار | 07/03/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.