نویسنده: Sasan سه شنبه، 17 اسفند 1400
ساعت 06:04

تاریخ انتشار محتوای پس از عرضه جدید بازی Lost Judgment مشخص شد

0 از 5

قسمت دوم از نسخه فرعی سری یاکوزا تحت عنوان Lost Judgment سال گذشته منتشر شد که همانند نسخه اول توانست نظر مثبت طرفداران محصولات استودیوی Ryu Ga Gotoku و منتقدان را به خود جلب کند. از جمله موارد درخشان مهم این بازی، گسترش عالی سیستم مبارزات هیجان انگیز آن بود که با توجه به تغییر ساختار گیم‌پلی سری اصلی یاکوزا به نقش‌آفرینی نوبتی، از مهمترین عوامل جذب طرفداران قدیمی آن دسته از آثار، به سری Judgment به حساب می‌آید. همچنین استفاده از مسئله رو به گسترش قلدری در مدارس سراسر جهان که در مواردی منجر به خودکشی و قتل در دنیای واقعی شده است، از نظر ارزش مفهومی Lost Judgment را یک سر و گردن بالاتر از محصولات مشابه قرار می‌دهد.

سازندگان پیش از عرضه بازی اصلی، از محتوای قابل دانلود این عنوان هم رونمایی کرده بودند که جذاب‌ترین آن‌ها The Kaito Files نام داشت و قرار بود فرصت تجربه داستان با شخصیت فرعی محبوب این مجموعه یعنی ماساهارو کایتو را در اختیار مخاطبان قرار دهد اما در مورد زمان انتشار آن به جز بهار 2022 اطلاعات دیگر در دسترس نبود. امروز بالاخره انتظارات به پایان رسید و بر اساس اعلام رسمی سِگا این محتوای اضافی در هشتم فروردین ماه آینده یعنی حدود بیست روز دیگر با قیمت 30 دلار منتشر می‌شود.

در The Kaito Files که ماجراهای آن بعد از داستان بازی اصلی اتفاق می‌افتد، پرونده تازه‌ای پیش روی آژانس کارآگاهی یاگامی قرار می‌گیرد که پرده از نقاط پنهانِ گذشته کایتو برخواهد داشت. در شرایطی که یاگامی به دلایلی خارج از توکیو به سر می‌برد، کایتو باید با نوجوانی به نام Jun که ادعا دارد فرزند کایتوست همراه شده و به دنبال معشوقه سابق خود و مادرِ Jun بگردد. سبک‌های مبارزه‌ای کایتو مبتنی بر قدرت فیزیکی بی حد و مرز او خواهد بود که در تضاد با حالات آکروباتیک‌تر یاگامی قرار دارد و رویکرد او در امور کارآگاهی هم بیشتر متمرکز بر حس ششم و غریزه اوست در حالی که همکارش تکیه زیادی بر گجت‌ها و تکنولوژی داشت. 

Sasan | اخبار | 08/03/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.