نویسنده: Sasan شنبه، 11 تیر 1401
ساعت 06:37

جزئیات تازه‌ای از داستان بازی The Chant منتشر شد

0 از 5

 استودیوی تازه تاسیس Brass Token در حال ساخت عنوان تک نفره اکشن/ماجراجویی جدیدی در ژانر وحشت به نام The Chant است که بر اساس ادعای این تیم به کابوس مخاطبان آن مبدل خواهد شد! در این بازی یک دورهمی آخر هفته به علت اجرای وِردی ناشناخته به صورت گروهی منجر به باز شدن دروازه‌ای به جهان ملقب به The Gloom می‌شود که از انرژی منفی تغذیه می‌کند و مأمنی برای تمامی ترس و وحشت‌های غیر قابل تصور است.

بر اساس اطلاعات جدید، در بازی The Chant کنترل دختر جوانی به نام «جِس» به مخاطب واگذار می‌شود که توسط دوست قدیمی خود، کیم، به جزیره‌ای خوش آب و هو دعوت شده اما این جزیره در حقیقت محل تجمع یک فرقه مذهبی دروغین است که برنامه‌‍‌هایی برای برقراری ارتباط با دنیاهای دیگر را دارند و همین برنامه مذهبی مانند دهها اثر ترسناک دیگر در صنعت سرگرمی باعث ایجاد شرایطی جهنمی در محل تجمع گروه می‌شود و حالا جِس باید با نیروهای شیطانی و افرادی که به مرور در حال روانگسیختگی و جنون هستند رو به رو شود تا پرده از اسرار تاریخی این جزیره بردارد و نیروهای جهان ماورایی را بیرون براند.

بازی The Chant قرار است در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی توسط شرکت Prime Matter برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز و رایانه‌های شخصی منتشر شود.  

Sasan | اخبار | 02/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.