نویسنده: Sasan جمعه، 17 تیر 1401
ساعت 00:36

تغییر در برنامه‌های اسکوئر انیکس با یک تأخیر دوباره

0 از 5

شرکت Square Enix که با تمرکز روی عناوین کوچکتر و میان رده خود برای عرضه در نیمه دوم سال 2022 تقویم بسیار شلوغی را به وجود آورده با وجود تأخیر در یکی از محصولاتی که قرار بود در این مقطع زمانی منتشر شود، به علت نهایی کردن عرضه عنوانی دیگر، باز هم ترافیک عناوین خود را حفظ کرد.

خبر اصلی اختصاص به تأخیر دوباره در عرضه بازی Forspoken دارد که  پیش از این قرار بود در خرداد ماه امسال عرضه شود اما در نزدیکی زمان اولیه انتشار سازندگان اعلام کردند برای اینکه تجربه‌ای فوق‌العاده را برای مخاطبان ترتیب دهند، با تأخیری چند ماهه در مهر ماه 1401 ساخته خود را روانه بازار خواهند کرد اما حالا و با وجود اینکه استودیوی Luminous Productions تاکید کرده که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده، با یک تاخیر دوباره قرار است این عنوان در چهارم بهمن ماه 1401 برای کنسول پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

Valkyrie Elysium launches September 29 for PS5 and PS4 November scaled

در سوی دیگر بازی Valkyrie Elysium قرار دارد که مدت زیادی از رونمایی از آن نمی‌گذرد و به نوعی خلا ناشی از تعویق در عرضه Forspoken را پوش خواهد داد. بر اساس اطلاعیه جدید اسکوئر انیکس جدیدترین قسمت از سری نقش آفرینی قدیمی و تا حدودی فراموش شده Valkyrie قرار است در هفتم مهر ماه برای کنسول‌های خانگی سونی و در بیستم آبان ماه برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

Sasan | اخبار | 07/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.