نویسنده: Sasan جمعه، 17 تیر 1401
ساعت 09:05

جزئیات نسخه‌های مختلف بازی NBA 2K23 منتشر شد

5 از 5

در حالی که تنها چند روز از اعلام تاریخ عرضه و همکاری با مایکل جردن در بازی NBA 2K23 گذشته است، امروز جزئیات بیشتری از نسخه‌های مختلف این عنوان ورزشی پرطرفدار منتشر شده که در ادامه این خبر آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

مهمترین بخش خبر امروز استفاده از تصویر  Devin Bookerروی کاور نسخه‌ استاندارد و حضور Diana Taurasi و Sue Bird، قهرمانان پنج دوره المپیک، روی کاور نسخه ویژه WNBA است. لازم به ذکر است که پیش از این تایید شده بود که برای دو نسخه ویژه دیگر از تصویر مایکل جردن استفاده خواهد شد و امکان خرید نسخه WNBA فقط در کشورهای کانادا و ایالت متحده فراهم است.    

بدین ترتیب نسخه‌های مختلف بازی NBA 2K23 به شرح زیر هستند:

نسخه استاندارد: این نسخه با تصویر «دوین بوکر» روانه بازار می‌شود و برای کاربران تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز خبری از جزئیات تفاوت‌های میان نسخه‌های نسل هشتم و نهم منتشر نشده است.

نسخه بسکتبال زنان: این نسخه مانند نسخه استاندارد است ولی تصویر روی کاور آن «سو برد» و «دایانا تاراسی» هستند.

نسخه دیجیتال دلوکس: این نسخه امکان دسترسی به دو نسخه نسل هشتم و نهم را برای کاربران کنسول‌های مایکروسافت و سونی به صورت همزمان فراهم می‌کند. در کنار این مسئله خریداران می‌توانند به جوایز دیجیتالی مانند ده هزار امتیاز برای بخش MyTEAM، ده ژتون MyTEAM و ... هم دسترسی داشته باشند.

نسخه مایکل جردن: که امکان دسترسی بین نسلی ندارد اما جوایز نسخه دیجیتال دلوکس را به همراه صد هزار VC در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

نسخه قهرمانی: این نسخه از امکاناتی مانند نسخه مایکل جردن به همراه بوستر تجربه ده درصدی برای بخش‌های MyCareer و MyTeam در کنار عضویت دوازده ماهه در سرویس NBA League Pass برخوردار است. عرضه فیزیکی و دیجیتالی این نسخه محدود و فقط به صورت پیشخرید در مناطق جغرافیایی و فروشگاه‌های خاص صورت می‌گیرد.

همانطور که پیشتر نوشته بودیم، بازی NBA 2K23 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان، ایکس سریز و رایانه‌های شخصی به همراه نسخه ویژه پلتفرم‌های همراه درهجدهم شهریور ماه سال جاری منتشر خواهد شد.  

Sasan | اخبار | 08/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.