نویسنده: Sasan شنبه، 18 تیر 1401
ساعت 06:38

پاییز امسال منتظر بازی The Devil in Me باشید!

5 از 5

بر اساس اطلاعیه جدید Bandai Namco جدیدترین قسمت از سری The Dark Pictures Anthology به رسم معمول این سری بازی ترسناک پرطرفدار، در فصل پاییز و احتمالاً در محدوده جشن هالووین به بازار می‌آید. این قسمت که The Devil in Me نام دارد و بر اساس اعلام قبلی استودیوی سازنده، Supermassive Games، پایان دهنده فصل اول این فرنچایز به حساب می‌آید مثل دیگر ساخته‌های این استودیو و خصوصاً آثاری که زیر نام تجاری Dark Pictures تولید می‌شوند، بر اساس یکی دیگر از کلیشه‌های شناخته شده ژانر وحشت ساخته و پرداخته شده است.

داستان The Devil in Me متمرکز بر گروه مستندسازی است که توسط فردی ناشناس به بازدید از بازسازی امروزی ساختمان «قلعه کشتار» یکی از قاتلان زنجیره‌ای مخوف قرن نوزدهم، H.H. Holmes، دعوت می‌شوند و این گروه که همانند اکثر فیلمسازها علاقه‌مند به دیده شدن و اسم در کردن هستند، به سرعت خودشان را به آدرس تعیین شده می‌رسانند اما طبق معمول تمامی داستان‌هایی که در محیط‌های دهشتناک با پس زمینه تاریخی سؤال برانگیز اتفاق می‌‎افتند، حوادث ناگوار یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و مخاطب باید با اتخاذ بهترین تصمیمات ممکن راهی برای نجات تمامی شخصیت‌های تحت کنترل پیدا کند.

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me عنوانی بین نسلی است که برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم دو شرکت سونی و مایکروسافت در کنار رایانه‌های شخصی (از طریق پلتفرم استیم) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Sasan | اخبار | 09/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.