نویسنده: Sasan جمعه، 31 تیر 1401
ساعت 20:38

معرفی ویژگی‌های شخصیت Batgirl در بازی Gotham Knights

5 از 5

در حالی که سه ماه به عرضه بازی Gotham Knights باقی‌مانده، تیم تبلیغاتی شرکت برادران وارنر با سرعت خوبی مشغول معرفی ویژگی‌ها و شخصیت‌های این عنوان است. همان طور که در گزارش‌های گذشته اشاره شده بود، داستان این بازی در شهر Gotham و در شرایطی اتفاق می‌افتد که جیمز گوردون و بروس وین جان خود را از دست داده‌اند و در این شرایطی که رهبری شهر دچار آشفتگی شده، گروه Court of Owls که سال‌ها حوادث گاتم را از پشت پرده کنترل می‌کردند، از سایه بیرون آمده و تنها سد مقابل آن‌ها چهار مرید جوان بتمن هستند.

Gotham Knights 2022 07 21 22 001 1920x1080

معرفی قبلی به شخصیت رابین اختصاص داشت و امروز تیم سازنده از ویژگی‌های شخصیت Batgirl رونمایی کرده‌اند. «بت‌گرل» مورد استفاده در Gotham Knights باربارا گوردون، دختر رئیس پلیس شهر است که دومین فرد از میان پنج نفری است که در عالم کتاب‌های مصور بتمن از این نام برای مبارزه با تبهکاران استفاده کرده و البته در دوره‌ای نسبتاً طولانی هم در قالب هویت Oracle از تیم بتمن حمایت کرده است. در این بازی باربارا که هم توانایی‌های مبارزه‌ای بالایی دارد و متخصص تکنولوژی به حساب می‌آید، نقش متفکر اصلی تیم را بر عهده دارد که استعداد او در هک کردن سیستم‌های کامپیوتری کمک بزرگی برای تیم به شمار می‌آید. سلاح اصلی باربارا چوب دستی‌های رزمی موسوم به Tonfa است که در ترکیب با هنرهای رزمی همچون جوجیتسو، بت‌گرل را به مبارزی خطرناک بدل کرده است.

Gotham Knights 2022 07 21 22 002 1280x720

بازی Gotham Knights در روز سوم آبان 1401 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان در صورت پیش‌خرید این عنوان می‌توانند به اسکین ویژه‌ای برای موتور سیکلت بت‌گرل دسترسی پیدا کنند. در سوی دیگر، بخش فیلمسازی برادران در حال تولید فیلمی سینمایی بر اساس همین شخصیت بت‌گرل است که طبق آخرین خبرها تا پایان سال 2022 از طریق پلتفرم HBO Max منتشر خواهد شد و نکته جذاب این فیلم حضور «مایکل کیتون» در نقش بتمن بعد از نزدیک به 21 سال از آخرین باری است که در فیلم Batman Returns در قالب این شخصیت ایفای نقش کرد.     

Sasan | اخبار | 22/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.