نویسنده: Sasan پنج شنبه، 03 شهریور 1401
ساعت 09:20

قسمت جدید The Dark Pictures Anthology یک ماه دیرتر منتشر می‌شود

0 از 5

جدیدترین قسمت از سری بازی‌های The Dark Pictures Anthology که The Devil in Me نامگذاری شده، با تأخیری حدوداً یک ماهه در مقایسه به نسخه‌های اخیر منتشر خواهد شد. دو قسمت قبلی این مجموعه در هفته پایانی ماه اکتبر و به نوعی همزمان با هالووین به بازار عرضه شده بودند اما این بار طرفداران باید کمی بیشتر و تا نیمه دوم ماه نوامبر و به طور دقیق‌تر تا بیست و هفتم آبان ماه برای تجربه آخرین قسمت از فصل اول این فرنچایز منتظر بمانند.

داستان The Devil in Me که از هنرنمایی Jessie Buckley سود می‌برد روایتگر سرنوشت گروه مستندسازی است که بعد از دریافت تلفنی مرموز، برای بررسی بازسازی امروزی خانه یکی از قاتلان مخوف قرن نوزدهم (H.H. Holmes) به آدرس ارائه شده که نام «قلعه قتل» بر آن گذاشته شده، مراجعه می‌کنند تا با ساخت مستندی از این مکان وحشتناک برای خود نامی در میان دیگر گروه‌های فیلم‌سازی دست و پا کنند اما همان‌طور که قابل پیش‌بینی است، در قلعه قتل سرنوشت شومی در انتظار این مستندسازان است.

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me  در روزهای پایانی آبان ماه برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  

Sasan | اخبار | 25/08/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.