نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 دی 1401
ساعت 16:00

بازی بعدی Naughty Dog تا نزدیکی موعد عرضه فاش نمی شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ناتی داگ گرچه در گذشته سابقه معرفی بسیار زودهنگام عناوین در دست ساخت خودش داشته، ولی ظاهرا در این سیاست تجدیدنظر کرده است. این موضوع خصوصا از این جهت قابل لمس است که عملا ما دو سال از عرضه آخرین بازی آن‌ها یعنی The Last of Us Part 2 فاصله گرفتیم، و استودیو هنوز پروژه اصلی آینده خود را معرفی نکرده است. در این ارتباط، نیل دراکمن مدیر مشترک استودیو اخیرا مصاحبه جالبی با وب‌سایت ComicBook داشته و برای مثال اشاره کرده که گرچه عناوینی مثل Uncharted 4 و The Last of Us Part 2 رسما سال‌ها جلوتر از موعد عرضه خود رونمایی می‌شدند، با این حال استودیو حالا رویکرد متفاوتی در پیش گرفته و می‌خواهد پروژه‌های جدید خودش را، فقط زمانی که به موعد انتشار نزدیک می‌شوند معرفی کند.

ما بازی‌هایی مثل Uncharted 4 و The Last of Us Part 2 را خیلی زود رونمایی کردیم و تجربه‌ای که ایجاد شد، این بود که ما واقعا در ایجاد تعادل بین زندگی و کار به مشکلاتی برخوردیم. این خصوصا در استودیو مشهود بود و برای مثال اگر در معرفی تاخیر می‌انداختیم، دستمان برای زمان‌بندی بازتر می‌بود و رویکرد بهتری در روند ساخت پروژه‌ها نیز ایجاد می‌شد. به این ترتیب ما حالا یک پروژه داریم که قبلا گفته بودیم یعنی نسخه چندنفره و آنلاین The Last of Us و یک پروژه اصلی که من قرار نیست هیچ چیز از آن فاش کنم به جز اینکه ما شدیدا برای آن هیجان‌زده هستیم.

لازم به ذکر است که ناتی داگ با این سیاست جدید البته هیچ اشاره‌ای به پروژه بعدی نکرده است، با این حال برخی اظهارات غیررسمی، لیک‌ها و شایعات در این چند وقت از روند ساخت بازی The Last of Us Part 3 خبر داده بودند. همچنین اشاراتی تایید نشده وجود داشتند که به همکاری این استودیو با یک تیم اصلی دیگر برای ساخت بازی بعدی سری آنچارتد پرداخته بود. گفتنی است که همه این موارد، در حد شایعه باقی ماندند و آنچه رسما اعلام شده، این است که یک پروژه بزرگ از بازی چندنفره The Last of Us توسط این تیم در دست تولید است و البته قرار است در ادامه سال 2023 اطلاعات بیشتری نیز از آن منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.