نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 دی 1401
ساعت 14:00

Star Wars Jedi: Survivor از تکنولوژی AMD FSR بهره گیری می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از عناوین موردانتظار و عرضه نزدیک، جدیدترین بازی استودیو Respawn Entertainment یعنی Star Wars Jedi: Survivor هست که دنباله مستقیم بازی تحسین‌شده Star Wars Jedi: Fallen Order محصول 2019 محسوب می‌شود. با توجه به نزدیک شدن به موعد انتشار این دنباله، به تدریج اطلاعات بیشتری نیز از آن اطلاع‌رسانی می‌شود که در یکی از آخرین موارد، مشخص شده که سازندگان در تولید این بازی رسما با کمپانی AMD همکاری کرده‌اند. به این ترتیب، Star Wars Jedi: Survivor رسما یک بازی با همکاری AMD خواهد بود و این عنوان در نسخه پی سی به صورت ویژه از تکنولوژی‌های این شرکت، از جمله FidelityFX Super Resolution (یا FSR) پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است که این همکاری به صورت رسمی از طریق مشارکت EA و Respawn Entertainment با AMD انجام شده و AMD نیز این بازی را در وب‌سایت خود به عنوان یکی از عناوین پشتیبان‌کننده از FSR درج کرده است. در این زمینه، البته مشخص نشده که آیا این پشتیبانی برای نسخه جدیدتر تکنولوژی یعنی FSR 2.0 خواهد بود یا خیر. از دیگر نتایج این همکاری، همچنین مشخص شده که بازی از تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro نیز پشتیبانی می‌کند، که این نیز در نهایت به تجربه بصری خیره‌کننده‌تر و سازگارتر با HDR کمک خواهد کرد.

در ارتباط با این بازی، به تازگی اطلاعات لازم برای حداقل سخت‌افزار موردنیاز برای اجرا نیز اعلام شد که در یکی از جالب‌ترین موارد، سازندگان به نیاز به فضای خالی 130 گیگابایتی اشاره کرده بودند. Star Wars Jedi: Survivor قرار است در روز 17 مارس (26 اسفند) برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.