نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 دی 1401
ساعت 09:00

Last of Us Multiplayer جاه طلبانه ترین بازی ناتی داگ خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حدود سه سال پس از معرفی اولیه، بازی مستقل و چندنفره The Last of Us multiplayer محصول بعدی استودیو ناتی داگ خواهد بود و سازندگان در طول این مدت، بارها از ایده‌های بلندپروازانه آن گفته بودند. این استودیو محبوب و فرست پارتی سونی، البته همواره به خاطر ساخت عناوین تک نفره و داستان‌محور خود شناخته می‌شده است، با این حال در اغلب عناوین اخیر آن‌ها شاهد ارائه حالت مخصوص چندنفره و محدودی هم بوده‌ایم. به این ترتیب این پروژه، اولین بازی استودیو خواهد بود که به شکل کامل به صورت چندنفره آنلاین طراحی شده است. پیرامون این بازی، نیل دراکمن مدیر مشترک استودیو و از خالقان اولیه سری The Last of Us به تازگی توضیحاتی را داده و گفته که این عنوان چندنفره قرار است جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ شرکت هم باشد.

ما حالا مدت زیادی هست که مشغول کار روی بازی چندنفره The Last of Us هستیم. این پروژه را می‌توانم بگویم که حتی تا قبل از عرضه بازی دوم یعنی The Last of Us Part 2 در برنامه داشتیم و به جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ای تبدیل شده که استودیو تا به حال روی آن کار کرده است. ما دنیای این سری را با این بازی تا حدود بسیار بیشتری گسترش دادیم، به روند داستان‌محور آن ادامه دادیم ولی خوب همه این‌ها قرار است در فرمت چندنفره و آنلاین باشند. واقعا مایل نیستم بیشتر از این درباره آن چیزی بگویم.

از زمان نزدیک شدن به موعد عرضه بازی The Last of Us Part 2 و تایید این موضوع که بازی برخلاف نسخه اول قرار است بدون بخش چندنفره عرضه شود، شرکت اعلام کرد که حالتی چندنفره مشابه آنچه دربازی اول وجود داشت نیز برنامه‌ریزی شده بود، ولی این پروژه بسیار بزرگ‌تر شد و تصمیم گرفته شد تا آن را جداگانه از نسخه دوم عرضه کنند. در این رابطه البته حالا پس از حدود سه سال، اطلاعات مهم نظیر تاریخ عرضه این بازی فاش نشده است. با توجه به اظهارات قبلی دراکمن، ناتی داگ از این به بعد پروژه‌های جدید خودش را تنها زمانی رونمایی می‌کند که در نزدیکی موعد عرضه باشند و به این ترتیب بعید است که به این زودی و تا قبل از عرضه The Last of Us multiplayer، پروژه بعدی داستان‌محور و اصلی استودیو اعلام شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.