نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 بهمن 1401
ساعت 11:00

فروش دیجیتال و عرضه Monster Hunter Rise از 12 میلیون عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی ژاپنی کپ‌کام، به تازگی اعلام کرده که آمار فروش دیجیتال و عرضه جهانی بازی Monster Hunter Rise حالا از مرز 12 میلیون نسخه عبور کرده است. گفتنی است که حدود دو ماه پیش و در اواخر دسامبر، کپ‌کام این آمار را 11.7 میلیون نسخه اعلام کرده بود و به این ترتیب در این فاصله، بازی موفق به فروش 300 هزار نسخه دیگر نیز شده است.

رشد این آمار فروش، به احتمال زیاد ناشی از عرضه این عنوان سال 2021 برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس نیز هست. بازی درواقع علاوه بر کنسول‌های نسل هشتمی، در این فاصله برای Xbox Series X و PS5 نیز عرضه شد که نسخه تازه‌تر شامل تمامی محتواهای الحاقی، و امکان تجربه به صورت 4K/60 FPS و 120FPS نیز هست. Monster Hunter Rise حتی در کنسول جدید سونی از قابلیت‌های اختصاصی دسته DualSense هم استفاده می‌کند که برای بازیکنان آشناتر به بازی تجربه متفاوت‌تری فراهم کرده است.

در ارتباط با این بازی، در فصل بهار پیش رو بسته اکسپنشن و موردانتظار Sunbreak نیز در صف عرضه قرار دارد که این بسته، البته همین حالا هم برای نسخه نینتندو سوییچ قابل استفاده است. بازی همچنین دو روز دیگر در 7 فوریه (18 بهمن) Title Update 4 را به عنوان آپدیت بزرگ و رایگان برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت نیز دریافت خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.