نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 بهمن 1401
ساعت 11:00

مشکلات فنی مانع انتشار آپدیت برای The Division 2 شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده که آپدیت موردانتظار Tom Clancy’s The Division 2 را حالا به دلیل بروز مشکلات فنی با تاخیر منتشر خواهد کرد. با توجه به توضیحات منتشر شده در حساب توییتری رسمی بازی، سازندگان در حین ساخت آپدیت برای رفع مشکلات localisation بازی، به خطای تازه‌ای برخورد کردند که منجر به از بین رفتن کلیه بروزرسانی‌های ایجاد شده برای آپدیت شد.

با توجه به بروز این مشکل فنی، تیم توسعه حالا قادر نیست آپدیت وعده داده شده را منتشر کند و این کار حتما بایستی با تاخیر و پس از برطرف شدن مشکل فعلی و بازیابی بروزرسانی‌های از دست رفته صورت بگیرد. به این ترتیب تا رفع این مشکل، عرضه هرگونه آپدیت سمت بازی یا سمت سرور تا اطلاع ثانوی با تاخیر مواجه می‌شود. در بیانیه سازندگان این بازی، اشاره شده که در طول 96 ساعت اخیر پیشرفت مناسبی در بازیابی اطلاعات از دست رفته داشتند و به زودی می‌توانند زمان‌بندی مربوط به رفع این مشکل را به اشتراک بگذارند.

در بخش دیگری از بیانیه، سازندگان وعده دادند که بازیکنان Tom Clancy’s The Division 2 به خاطر بروز این مشکلات محتواهای خاصی را به عنوان نوعی غرامت دریافت می‌کنند که جزئیات آن هم در اطلاعیه بعدی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.