نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 بهمن 1401
ساعت 14:00

عناوین Game Boy به Nintendo Switch Online اضافه می شوند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار چند نوبت شایعه، نینتندو سرانجام تایید کرد که عناوین پلتفرم‌های Game Boy و Game Boy Advance از همین امروز در سرویس Nintendo Switch Online در دسترس قرار می‌گیرند. با توجه به گزارش، عناوین Game Boy در سرویس معمولی Nintendo Switch Online و عناوین Game Boy Advance نیز منحصرا برای مشترکین Nintendo Switch Online + Expansion Pack در دسترس هستند.

در تیزر مرتبط با این خبر، مشخص می‌شود که لیست فعلی بازی‌های Game Boy شامل عناوینی نظیر Tetris، Super Mario Land 2: 6 Golden Coins، The Legend of Zelda Link’s Awakening DX، Gargoyle’s Quest، Game and Watch Gallery 3، Alone in the Dark: The New Nightmare، Metroid 2: Return of Samus، Kirby’s Dream Land و Wario Land 3 هستند.

در لیست مربوط به پلتفرم Game Boy Advance نیز بازی Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 به همراه 38 مرحله اضافی با استفاده از اکسسوری Nintendo e-Reader دیده می‌شود که در کنار آن، بازی‌های دیگر شامل WarioWare Inc، Mario Kart: Super Circuit، Mario and Luigi Superstar Saga و The Legend of Zelda: The Minish Cap هستند. گفته شده که قابلیت بازی چندنفره لوکال یا آنلاین نیز برای بازی‌هایی که پشتیبانی کنند وجود خواهد داشت.

به گفته نینتندو این فهرست به مرور زمان با اضافه شدن بازی‌های بیشتر آپدیت می‌شود. لازم به ذکر است که سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack درحال حاضر با قیمت 50 دلار در سال به فروش می‌رسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.