نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 بهمن 1401
ساعت 14:00

Resident Evil 4 در روز عرضه شامل New Game Plus و Photo Mode است

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی موردانتظار Resident Evil 4 remake حدود 35 روز دیگر منتشر خواهد شد و کپ‌کام تا همین حالا نیز کمپین تبلیغاتی قدرتمندی را برای بازی تدارک دیده است. پیرامون این بازی، اخیرا Yasuhiro Ampo و Kazunori Kadoi اطلاعات تازه‌ای را به اشتراک گذاشتند که مربوط به برخی سوالاتی است که در بین طرفداران وجود داشته است.

با توجه به این گزارش، رسما تایید شده که بازی قرار است در همان روز اول انتشار به همراه دو حالت New Game Plus و Photo Mode عرضه شود. گفتنی است که در نسخه اورجینال نیز حالتی با کارکرد مشابه نیو گیم پلاس نیز وجود داشت و برای مثال امکان انتقال آیتم‌های کسب شده در شروع بازی جدید داده می‌شد. با این حال حالت عکاسی یا Photo Mode مورد کاملا جدیدی برای این بازی است و باید دید که این دو حالت در اجرا چگونه خواهند بود. این دو کارگردان، همچنین تایید کردند که عملکرد کنترل و دکمه‌ها نیز در بازی به صورتی است که حق انتخاب‌های متفاوتی را می‌دهد و برای مثال این می‌تواند مشابه کنترل دو بازی ریمیک Resident Evil 2 و Resident Evil 3 و به صورت مدرن باشد، و یا اینکه بازی حالت کنترلی مشابه با نسخه اورجینال RE4 را هم می‌دهد. در این رابطه گفته شده که گرچه این 100 درصد مشابه اورجینال نیست، ولی مشابه و آشنا برای بازیکنان قدیمی‌تر است.

از دیگر اطلاعاتی که با توجه به گزارش جدید منتشر شده، Ampo رسما تایید کرده که در نسخه ریمیک، بخش ابتدایی بازی در دهکده شامل محوطه‌های بزرگ‌تری به نسبت اورجینال است که بازیکنان امکان گردش و جستجو در آن را دارند. در همین رابطه وقتی سوال از قسمت Island یا جزیره شد، Kadoi گفته که محوطه‌ها در این قسمت از بازی به نوعی بازطراحی شدند که این هم لزوما به معنای بزرگ‌تر شدن نیست، و به این ترتیب با تجربه بازی اورجینال تفاوت خواهد داشت.

بازی Resident Evil 4 Remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.