نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 اسفند 1401
ساعت 11:00

نینتندو عدم حضور در E3 2023 را رسما تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار یک گزارش درباره عدم حضور هیچ‌کدام از دارندگان اصلی پلتفرم یعنی سونی، نینتندو و مایکروسافت در رویداد پیش روی E3 2023، اخیرا کمپانی نینتندو رسما تایید کرده که برنامه‌ای برای حضور مستقیم و فیزیکی در این رویداد ندارد. این شرکت در بیانیه خود چنین گفته است.

ما رویکرد خودمان درباره حضور در هر رویدادی را مورد به مورد بررسی می‌کنیم و همیشه راه‌هایی را برای ارتباط برقرار کردن با طرفداران درنظر خواهیم گرفت. از آنجایی که زمان‌بندی امسال رویداد E3 نمی‌توانست در برنامه‌های جاری ما قرار بگیرد، ما تصمیم گرفتیم تا مشارکتی در آن نداشته باشیم. با این حال، ما همواره یک حامی قدرتمند برای ESA و E3 بوده‌ایم و همچنان نیز به این روند ادامه خواهیم داد.

با توجه به گزارش قبلی، و البته درنظر گرفتن رویدادهای موفق و استریمی نینتندو دایرکت که در طول چند سال اخیر به محل اصلی اعلام برنامه‌های شرکت تبدیل شده، عدم حضور نینتندو در E3 2023 چندان هم عجیب نیست. لازم به ذکر است که تاکنون حضور برخی ناشران بزرگ دیگر از جمله شرکت یوبی‌سافت در E3 بعدی تایید شده و انتظار می رود که عناوینی نظیر Avatar: Frontiers of Pandora، Assassin’s Creed Mirage و Skull and Bones تاریخ عرضه خودشان را مشخص کنند. به علاوه شایعاتی وجود داشته که شرکت کونامی با بازی‌هایی نظیر Metal Gear Solid 3 Remake و یک نسخه جدید از Castlevania قصد حضور در E3 را دارد. گفتنی است که کونامی تاکنون هیچ کدام از این موارد را تایید نکرده و باید منتظر خبرهای رسمی در این رابطه بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.