نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 فروردين 1402
ساعت 17:45

فروش سه میلیون نسخه Resident Evil 4 Remake در دو روز اول عرضه

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام حدود یک هفته پیش Resident Evil 4 Remake را عرضه کرد که در میان استقبال گسترده طرفداران و منتقدان، گزارش‌های اولیه از آن نیز حکایت از فروش بسیار خوب بازی داشتند. در ارتباط با آمار فروش، این شرکت اخیرا به صورت رسمی اعلام کرده که در دو روز اول انتشار، بازسازی Resident Evil 4 موفق به فروش بیش از 3 میلیون نسخه شده که عملکرد آن برای رسیدن به این موفقیت حتی بهتر از عناوین اخیر سری ذکر شده است.

به عنوان مقایسه، Resident Evil Village در مدت چهار روز موفق به فروش 3 میلیونی شد، بازی Resident Evil 3 remake در پنج روز اول موفق شد 2 میلیون نسخه بفروشد، Resident Evil 2 remake در یک هفته اول به فروش 3 میلیونی رسید و Resident Evil 7 نیز در دوره عرضه موفق به فروش 2٫5 میلیون نسخه شده بود. با در نظر گرفتن این آمارها، کپ‌کام عنوان کرده که عملکرد فروش Resident Evil 4 Remake درواقع این عنوان را به دومین بازی بزرگ در کل سری از نظر فروش در دوره لانچ تبدیل می‌کند. در این رابطه، این بازی در سری Resident Evil فقط نسخه ششم را بالای سر خود می‌بیند که در دوره لانچ در 2012 موفق به فروش 4٫5 میلیون نسخه شده بود.

با توجه به گزارش‌های قبلی، کپ‌کام برنامه عرضه محتواهای قابل بازی برای این عنوان در آینده را نیز دارد. در این رابطه، حالت The Mercenaries به عنوان DLC رایگان در روز 7 آوریل (18 فروردین) عرضه می‌شود. همچنین انتشار حالت واقعیت مجازی به عنوان محتوای انحصاری رایگان PlayStation VR2 نیز تایید شده بود. در این میان شایعات تایید نشده‌ای نیز وجود دارد که به عرضه بسته الحاقی پولی Separate Ways اشاره می‌کند.

Resident Evil 4 remake در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.