نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 30 ارديبهشت 1402
ساعت 09:00

Marvel’s Spider-Man 2 از ویژگی های PS5 استفاده حداکثری می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در جریان رویداد موردانتظار PlayStation Showcase که چهارشنبه شب این هفته برگزار می‌شود، از عناوین مختلفی رونمایی خواهد کرد. در این بین البته بازی‌هایی نیز خواهند بود که از قبل رونمایی شدند و انتظار می‌رود که در جریان این برنامه خبرهای جدیدی از آن‌ها هم منتشر شود. دراینجا احتمالا موردانتظارترین و مهم‌ترین بازی از قبل معرفی شده، دومین بازی سری مرد عنکبوتی یا Marvel’s Spider-Man 2 محصول استودیو Insomniac است. پیش از برگزاری رویداد، اخیرا جیم رایان مدیرعامل پلی‌استیشن مصاحبه تازه‌ای انجام داده و درباره این بازی اظهاراتی کرده است.

مطمئن هستم که Marvel’s Spider-Man 2 لانچ بسیار هیجان‌انگیزی خواهد داشت. بازی اول یعنی Marvel’s Spider-Man که در PS4 عرضه شد تبدیل به یک موفقیت عظیم شد و میلیون‌ها بازیکن به تجربه آن پرداختند. دنباله آن بازی، حالا به صورت انحصاری و مخصوص PS5 ساخته شده و به این ترتیب سازندگان مجبور نبودند هیچ گونه محدودیتی را در فرایند ساخت اعمال کنند. ما از آن‌ها خواستیم که تمرکز حداکثری خودشان را روی استفاده از قابلیت‌های این پلتفرم بگذارند و بهترین کارشان را انجام دهند. درنتیجه ما تاکنون بازخوردهایی از جانب طرفداران دریافت کردیم که نشان می‌دهد آن‌ها واقعا از گرافیک و کیفیت بصری زیبای بازی و تجربه عالی آن رضایت داشته‌اند.

لازم به ذکر است که بازی Marvel’s Spider-Man 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و حتی تریلر گیم پلی آن نیز پخش نشده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد منظور جیم رایان از «بازخوردها» در ارتباط با تست‌های اولیه است که مثبت و موردرضایت مدیران پلی‌استیشن بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.