نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 خرداد 1402
ساعت 09:00

رویداد Ubisoft Forward 2023 با نمایش عناوین مختلف برگزار شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت با توجه به اعلام قبلی، شب گذشته رویداد خبری و اختصاصی خودش یعنی Ubisoft Forward 2023 را برگزار کرد که در جریان آن، نمایش‌های مختلفی از بازی‌های در صف عرضه این شرکت منتشر شد. در این زمینه البته بیشتر نمایش‌ها پیرامون عناوینی بودند که از قبل رونمایی شده بودند و برخی نظیر بازی Skull and Bones هم علیرغم اعلام تاریخ جدیدی برای برگزاری یک دوره بتای بسته، همچنان تاریخ عرضه دقیق پیدا نکرده است. شما در ادامه تعدادی از مهم‌ترین نمایش‌های شب اخیر Ubisoft Forward را مشاهده می‌کنید.

 

Avatar: Frontiers of Pandora

یکی از عناوین در دست ساخت یوبی‌سافت که مدت زیادی هم هست موردانتظار طرفداران قرار دارد، بازی Avatar: Frontiers of Pandora و اقتباسی از دنیای علمی تخیلی آواتار از فیلم‌های سینمایی جیمز کامرون است. در ویدیو جدیدی که از بازی به نمایش درآمد، ما سرانجام شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه بازی بودیم و دارندگان PS5، Xbox Series X/S و PC در روز 7 دسامبر (16 آذر) می‌توانند منتظر عرضه آن باشند. با توجه به ویدیو، سکانس‌هایی از گیم‌پلی این بازی نیز پخش شد که با در نظر گرفتن حالت دوربین اول شخص بازی، می‌تواند با سری Far Cry هم قابل مقایسه باشد. با این حال این بازی در دنیای داستانی و همچنین مکانیک‌های گیم‌پلی کاملا متفاوتی جریان دارد.

 

Prince of Persia: The Lost Crown

بازی جدید Prince of Persia: The Lost Crown که اولین بار در افتتاحیه رویداد Summer Game Fest معرفی شد، درمجموع نتوانست بازخوردهای چندان مثبتی به دست بیاورد و به دلایل مختلف خصوصا از جمله تغییر گیم‌پلی به حالت دوبعدی، موسیقی و شمایل ظاهری بی‌ربط به شخصیت شناخته‌شده شاهزاده در این سری با نقدهای زیادی مواجه بوده است. علیرغم همه این موارد، این بازی در رویداد اختصاصی خود یوبی‌سافت نیز حضور پررنگی داشت و سکانس‌های بیشتری از گیم‌پلی آن به نمایش درآمد. به گفته سازندگان، آن‌ها گرچه نقدهای وارد شده به بازی را شنیده‌اند، ولی تلاش کردند تا تجربه‌ای متناسب با نسل جدید از این سری تولید کنند. به گفته یوبی‌سافت، این بازی شامل محوطه‌های شبه جهان‌باز است که همه المان‌های همیشگی سری نظیر آکروبات‌بازی، پلتفرمینگ یا سکوبازی و ... در آن وجود خواهد داشت.

گفتنی است Prince of Persia: The Lost Crown در روز 18 ژانویه 2024 (28 دی) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، PC و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

 

The Division Resurgence

بازی موبایل The Division Resurgence دومین بازی نمایش داده شده از استودیو Ubisoft Massive پس از Avatar: Frontiers of Pandora بود. این عنوان که مدت‌ها از رونمایی اولیه آن می‌گذرد، در رویداد اخیر تریلر جدیدی به نمایش گذاشت و سرانجام پنجره زمانی عرضه آن برای پاییز 2023 تایید شد. در این رابطه البته تریلر جدیدی که از The Division Resurgence به نمایش درآمد بیشتر حالت سینمایی بود. گفتنی است که وقایع این بازی نیز در منهتن نیویورک جریان دارد و بسیاری از عناصر معرف این سری شوتر-لوتر از جمله Dark Zone نیز در آن وجود خواهد داشت.

 

The Crew Motorfest

در Ubisoft Forward 2023 سرانجام تاریخ عرضه بازی The Crew Motorfest برای روز 14 سپتامبر (23 شهریور) تایید شد. این بازی ریسینگ و مسابقه‌ای که مدتی قبل برای اولین بار رونمایی شده بود، در تاریخ ذکر شده برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. گفتنی است که وقایع این بازی در یکی از جزایر هاوایی جریان خواهد داشت و با توجه به اطلاعات تکمیلی منتشر شده از آن، امکان وارد کردن همه ماشین‌های کسب شده بازیکن در The Crew 2 به The Crew Motorfest نیز تایید شده است.

 

Assassin's Creed Codename Jade

بازی Assassin’s Creed Codename Jade به عنوان یک تجربه جهان‌باز و موبایلی رایگان، برای اولین بار در سال گذشته رونمایی شد. این عنوان که گفته شده یک بازی نقش‌آفرینی، اکشن و جهان‌باز با محوریت فرهنگ چین باستان است، در رویداد اخیر یوبی‌سافت فوروارد نمایش کوتاهی داشت و هرچند تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده، ولی این شرکت تایید کرد طرفدارانی که مایل به شرکت در دوره بتای بسته بازی هستند می‌توانند از همین حالا ثبت‌نام کنند.

 

Assassin's Creed Nexus VR

بازی Assassin’s Creed Nexus VR نیز یکی دیگر از عناوین از قبل معرفی شده و حاضر در Ubisoft Forward 2023 بود. این عنوان که به عنوان تجربه‌ای VR و واقعیت‌مجازی تولید می‌شود، بازیکن را در قالب شخصیت‌های مشهور این سری نظیر اتزیو از AC2، کاساندرا از AC: Odyssey یا کانر از AC3 قرار می‌دهد که شامل انجام مراحل پارکور و کشتن دشمنان است. به گفته یوبی‌سافت این بازی گرچه تاریخ عرضه دقیقی ندارد، ولی طرفداران می‌توانند در تعطیلات سال نو میلادی 2023 منتظر عرضه آن باشند. گفتنی است که عرضه بازی درحال حاضر فقط برای پلتفرم‌های Meta Quest Pro، Meta Quest 2 و Meta Quest 3 تایید شده است.

 

Assassin's Creed Mirage

احتمالا مهم‌ترین و موردانتظارترین بازی در صف عرضه شرکت یوبی‌سافت Assassin's Creed Mirage به عنوان نسخه بعدی سری محبوب Assassin's Creed است. این عنوان که البته مدت زیادی از معرفی اولیه آن می‌گذرد، تاریخ عرضه آن نیز مشخص شده و اطلاعات مختلفی هم از آن در دسترس قرار گرفته، در رویداد اخیر Ubisoft Forward نیز حضور بسیار پررنگی داشت و برای اولین بار، گیم‌پلی ویدیو نسبتا طولانی هم از آن پخش شد. گفتنی است که شخصیت اصلی قابل کنترل بازی Basim است که در Assassin's Creed Valhalla معرفی شده بود و از نظر تاریخی، بازیکن با این شخصیت در شهر بغداد قرون وسطی داستان را دنبال خواهد کرد. یوبی‌سافت پیرامون این بازی وعده زیادی از بازگشت به ریشه‌های سری و تمرکز روی شهر و بافت‌های شهری به عنوان لوکیشن اصلی داده است.

گفتنی است که Assassin's Creed Mirage در روز 12 اکتبر (20 مهر) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

 

Star Wars Outlaws

معرفی بازی Star Wars Outlaws یکی از سورپرایزهای رویداد اخیر Xbox Games Showcase بود که اتفاقا توجهات زیادی را هم به خود جلب کرد. در جریان رویداد اخیر یوبی‌سافت فوروارد، این بازی حضور مهم و پررنگی داشت و ویدیو طولانی و 10 دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن نیز به نمایش گذاشته شد. در این ویدیو، ما شاهد گیم‌پلی اکشن و شوتر سوم شخص هستیم که بازیکن کنترل شخصیت اصلی یعنی Kay را در اختیار دارد و در بخش‌های مختلف، سیستم مخفی‌کاری، پلتفرمینگ، مبارزات، فرار و سپس گردش در محوطه‌های باز به نمایش گذاشته می‌شود. پس از این، بازیکن درنهایت وارد سفینه فضایی شده و در ادامه گیم‌پلی مبارزات با سفینه در فضا نیز دیده می‌شود.

Star Wars Outlaws البته در این رویداد نیز تاریخ عرضه دقیقی پیدا نکرده، و صرفا به زمان اعلام‌نشده‌ای در سال 2024 اشاره می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.