نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 تیر 1402
ساعت 09:00

به نظر می رسد به زودی DLC جدیدی برای Resident Evil 4 عرضه شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام با عرضه نسخه ریمیک/بازسازی Resident Evil 4 یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین انتشارها را تا اینجای سال 2023 داشته و این بازی از بسیاری از جهات نسبت به نسخه اورجینال، تجربه بزرگ‌تر و مدرن‌تری هم بوده است. پیرامون این عنوان، کپ‌کام تاکنون یک محتوای الحاقی و پس از عرضه یعنی the Mercenaries را منتشر و تایید کرده که نسخه واقعیت مجازی بازی نیز برای PS5 عرضه خواهد شد.

با توجه به یک گزارش جدید اخیرا فاش شده که Resident Evil 4 در پلتفرم استیم، 7 اچیومنت تازه دریافت کرده که البته فقط از طریق پلتفرم قابل مشاهده است و هنوز اچیومنت‌ها نام و توضیحاتی ندارند. در هر صورت این اتفاق می‌تواند یک معنا داشته باشد و آن هم نزدیک بودن عرضه محتوای الحاقی و جدیدی برای آن است. در این رابطه البته کپ‌کام هنوز واکنشی نشان نداده، ولی چند فرضیه درباره این محتوای جدید قابل بازی مطرح شده که مهم‌ترین آن‌ها، بسته الحاقی با محوریت شخصیت Ada Wong است. این شخصیت در بازی اورجینال نیز جدای از حضور مهم در خط اصلی داستانی، یک حالت اختصاصی به نام Separate Ways داشت و وقایع جانبی و مکمل داستان را از دید این شخصیت قابل تجربه می‌کرد. این محتوا در نسخه اولیه عرضه بازی ریمیک وجود نداشت، ولی شایعات قوی مطرح بوده که احتمالا بعدا توسط کپ‌کام و در قالب بسته الحاقی پولی عرضه شود.

همان‌طور که اشاره شد، کپ‌کام تاکنون واکنشی به این گزارش‌ها نداشته و درنهایت باید دید که اچیومنت‌های تازه می‌توانند به کدام DLC جدید ارتباط داشته باشند. بازی Resident Evil 4 درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.