نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 آبان 1402
ساعت 11:00

نیو گیم پلاس به زودی برای Alan Wake 2 اضافه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تازه‌ترین بازی استودیو Remedy Entertainment یعنی Alan Wake 2 امروز رسما منتشر شد و با توجه به نقدهایی که از روز گذشته از این عنوان منتشر شده، به نظر می‌رسد که بازیکنان با یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های سال مواجه هستند. این بازی که در حال حاضر نمره متاکریتیک 92 را در پلتفرم پی‌سی کسب کرده، مشخصا یکی از خوش‌ساخت‌ترین عناوین سال خواهد بود و طرفداان ژانر وحشت-بقا می‌توانند انتظار یک تجربه بسیار خوبی را داشته باشند.

پیرامون بازی آلن ویک 2، استودیو رمدی اخیرا تایید کرده که به زودی محتواهای پس از عرضه بازی منتشر خواهند شد که در این بین، عرضه حالت New Game Plus و درجه سختی جدید Nightmare مهم‌ترین موارد هستند. گفتن است که حالت نیو گیم پلاس شامل حفظ همه سلاح‌ها و آپگریدها، اضافه شدن درجه سختی Nightmare و حالت جدید از نوع روایت داستانی آلترناتیو است که طی آن بازیکن می‌تواند صفحات Manuscript و ویدیوهای جدیدی را پیدا کند. گفتنی است که شرکت تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت مشخص نکرده است.

بازی Alan Wake 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، PS5 و PC در دسترس قرار دارد. سازندگان پیش از این نیز وعده داده بودند که این بازی پشتیبانی پس از عرضه خوبی خواهد داشت، که این شامل عرضه بسته‌های الحاقی رایگان و دو بسته الحاقی پولی و بزرگ Night Springs و the Lake House می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.