نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 مهر 1402
ساعت 09:00

سیستم موردنیاز برای اجرای نسخه PC بازی Alan Wake 2 فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی بعدی استودیو محبوب رمدی یعنی Alan Wake 2 حالا کم‌تر از یک هفته تا انتشار فاصله دارد و مطابق انتظار، سازندگان بازی با نزدیک شدن به این تاریخ اقدام به انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری می‌کنند. با توجه به این واقعیت، این شرکت فنلاندی اخیرا مشخصات سخت‌افزاری موردنیاز برای اجرای آلن ویک 2 در پلتفرم پی‌سی را فاش کرده است. شما در ادامه جدول کامل منتشر شده از سوی Remedy Entertainment را مشاهده می‌کنید.

alan wake 2 reveals hefty pc requirements

همان‌طور که در جدول نیز دیده می‌شود، سازندگان در شش حالت مختلف مشخصات سخت‌افزاری موردنیاز PC را اعلام کردند که این شامل سه حالت کلی حداقل، توصیه‌شده و اولترا، و سپس سه حالت با تنظیمات ray tracing فعال است که این شامل حالت‌های پایین، متوسط و بالا می‌شود. به این ترتیب در پایین‌ترین تنظیمات و بدون فعال بودن گزینه ray tracing، بازی برای اجرا در حالت 1080p و 30FPS نیاز به سخت‌افزاری با کارت گرافیک GeForce RTX 2060 یا Radeon RX 6600 (با 6 گیگابایت VRAM) و پردازشگری از نوع i5-7600K یا مشابه AMD آن دارد. در طرف مقابل برای اجرا در بهترین حالت یعنی فعال بودن path tracing، و تجربه بازی در حالت 4K و 60FPS بایستی سخت‌افزار بسیار قدرتمندی از نوع کارت گرافیک GeForce RTX 4080 (با 16 گیگابایت VRAM), و پردازشگری از نوع Ryzen 7 3700X یا مشابه اینتل آن تهیه شود.

لازم به ذکر است که در تمامی حالت‌های اعلام شده، بازیکنان پی‌سی حتما بایستی از حافظه نوع SSD استفاده کنند که حداقل 90 گیگابایت نیز فضای خالی داشته باشد. همچنین حافظه رم نیز در همه حالت‌ها 16 گیگابایت اعلام شده است. بازی Alan Wake 2 در روز 27 اکتبر (5 آبان) برای پلتفرم‌های PC، PS5 و Xbox Series X/S و تنها در فرمت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.